اعزام ۳۲۶ راهدار در جاده های لرستان در قالب اجرای طرح زمستانی

ثمینی، از اجرای طرح زمستانی برای کاهش خسارات جانی و مالی در جاده ها خبر داد و گفت: در این راستا ۳۲۶ راهدار در قالب ۴۰ تیم و با ۱۶۷ دستگاه ماشین آلات سبک سنگین و نیمه سنگین در جاده ها مستقر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد،«محمود ثمینی»، امروز(23آذر) رزمایش ترافیکی طرح زمستانی جاده های استان اظهار داشت: در سایه حضور قدرتمند و منسجم نیروهای مسلح امنیت کامل در استان برقرار است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به تلاش نیروهای مسلح در سطوح مختلف برای حفظ امنیت و آسایش مردم، گفت: سلامت و امنیت دو نعمت بزرگ هستند که باید قدرآن را بدانیم.

 

وی به فعالیت شبانه روزی سایر دستگاه های اجرایی مانند هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی و راهداری اشاره کرد و ادامه داد: تلاش برای خدمت به مردم و ایجاد امنیت و حفظ آسایش و آرامش مردم ارزشمند است.

 

ثمینی به اجرای طرح زمستانی و اعزام نیروها به سخت ترین نقاط جاده ای لرستان اشاره کرد و گفت: امید است این طرح کاهش تلفات و خسارات جانی و مالی را به همراه داشته باشد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: باتوجه به شروع فصل سرما، ۳۲۶ راهدار در قالب ۴۰ تیم و با ۱۶۷ دستگاه ماشین آلات سبک سنگین و نیمه سنگین در جاده های لرستان مستقر هستند.

 

وی بیان داشت: در راستای کاهش تلفات و خسارات جانی و مالی محورهای آسیب دیده مانند خرم آباد - پلدختر با حساسیت بیشتری مدیریت خواهند شد.

 

ثمینی در پایان خاطرنشان کرد: 25 هزار تن شن و نمک امسال برای یخ زدایی جاده های استان استفاده خواهد شد.

کد خبر 1003150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha