داوران سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کردستان معرفی شدند

حشمت‌الله صیدی گفت: پنج داور سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کردستان معرفی و احکام آنها اعطا شد.

حشمت‌الله صیدی دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کردستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اعلام کرد: در احکامی جداگانه  باقر سروش، سعدی محمدی، ابراهیم کاظمی، مازیار قبادی، دنیا گفتاری به عنوان داوران  سی و یکمین جشنواره تئاتر استان معرفی شدند. 

 

وی افزود: برگزاری این دوره از جشنواره به دلیل پاندمی کرونا در استان کردستان متفاوت از دوره‌های قبل خواهد بود و اولویت اصلی ما حفاظت از جان هنرمندان و مردم  استان است.

 

وی اضافه کرد: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در میان هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی داوران جشنواره آثار را به صورت زنده و بدون حضور تماشاچیان داوری می‌کنند.

 

شهردار سنندج و دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر کردستان با بیان اینکه بیشترین آثار ارسالی این دوره از جشنواره از شهر سنندج با ۹ اثر بوده است، گفت: شهر مریوان با ۳ اثر،  شهر قروه با ۲اثر،  شهرهای سقز، بیجار، دیواندره و دهگلان هرکدام با یک اثر شرکت کرده‌اند.

 

صیدی در خصوص نحوه نمایش آثار برای مردم یادآور شد: سعی خواهیم کرد آثار بصورت آنلاین هم زمان با داوری جشنواره در فضای مجازی و سایت تخصصی دفتر هنرهای نمایشی کشور پخش شود.

کد خبر 1003191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha