تردد در جاده‌های خراسان جنوبی ۳۳ درصد کاهش یافت

فرشید گفت: تردد جاده‌ای خودروهای شخصی در خراسان جنوبی از زمان اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در اول آذرماه تاکنون، ۳۳ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «ناصر فرشید» پیش ازظهر امروز (۲۳ آذر) در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ویروس خراسان جنوبی که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: در راستای مصوبات ستاد ملی و ستاد استانی کرونا، کارکنان پلیس در خراسان جنوبی در ۱۵ نقطه از پیش تعیین شده به صورت شبانه روزی مستقر هستند.

 

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: با کسانی که به اجرای مصوبات ستاد کرونا توجه ندارند و به فکر سلامت خود و جامعه نیستند برابر قوانین برخورد می‌کنیم و در این مدت بیش از یک هزار و ۴۰۰ تخلف در ترددهای شبانه اعمال قانون شدند.

 

وی ادامه داد: از ابتدای شروع طرح تاکنون ۲۳ خودرو نیز که به تذکرات پلیس توجه نداشتند و به نوعی در طول مسیرهای دارای محدودیت، تردد داشتند، توسط تیمهای گشتی یا دوربین ها ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون شدند.

 

فرشید از جریمه یک میلیون تومانی ۵۷ خودرو متخلف خبر داد و افزود: در این مدت از ورود بیش از ۱۱ هزار و ۲۲۳ خودرو به داخل شهرها جلوگیری شده و  ۱۴ هزار و ۷۰۰ پیامک برای رانندگان متخلف ارسال شده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: در بحث تردد‌های شبانه و ممنوعیت تردد از ساعت ۹ شب در سطح استان ۹۲ درصد کاهش ترددها را شاهد بودیم.

 

وی در پایان اظهار کرد: تردد جاده‌ای خودروهای شخصی در خراسان جنوبی از زمان اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در اول آذر ماه تاکنون، ۳۳ درصد کاهش داشته است.

کد خبر 1003203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha