چهارمین فراخوان طرح مشارکتی «محله ما» در مشهد منتشر شد

محله ما به عنوان طرحی مشارکت محور، توسط سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اجرا می شود. شهرداری مشهد با اجرای این طرح در سطح محلات در تلاش است تا بیش از پیش سطح مشارکت شهروندان را در تصمیم گیری های مدیریت شهری افزایش دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، محله ما به عنوان طرحی مشارکت محور، توسط سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اجرا می شود. شهرداری مشهد با اجرای این طرح در سطح محلات در تلاش است تا بیش از پیش سطح مشارکت شهروندان را در تصمیم گیری های مدیریت شهری افزایش دهد.

 

تاکنون جمع ‌آوری درخواست ‌های مردمی و انتقال آن به مدیریت شهری بر عهده گروه ‌های ۱۰ نفره شوراهای اجتماعی محلات بوده است و حال با اجرای طرح محله ما در سطح محلات، گروهی از متخصصان شهرسازی، معماری، روانشناسی و جامعه شناسی به شورای اجتماعی محله ملحق شده و فرآیند جمع‌آوری نظرات و درخواست های مردمی را در سطح گسترده ‌تری انجام می دهند.

 

سپس پروژه‌ یا پروژه های عمرانی در پاسخ به درخواست ‌های اولویت ‌دار شهروندان طراحی و در سطح محله اجرا می ‌شود. با گذشت نزدیک به دو سال از آغاز این طرح در سطح شهر مشهد، این پروژه در طی سه گام، در ۱۴۳ نقطه محلی اجرا شده است.

 

جمع‌آوری بالغ بر ۱۵۵ هزار نظر مردمی در این سه گام، یکی از افتخارات طرح محله ما است که نشان دهنده همراهی گسترده همشهری هایمان در این طرح است، با توجه به استقبال خوب مردم از این طرح، سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بر آن شد تا گام چهارم طرح را در زمستان امسال آغاز کند.

 

در همین راستا هموطنانی که علاقه مند هستند به عنوان گروه‌ تسهیل‌گر با مدیریت شهرداری همکاری کنند، می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به صفحه اینستاگرام اداره شوراهای اجتماعی محلات مشهد به آدرس mahallat_mashhad مراجعه یا با شماره تلفن ۳۱۲۹۷۳۶۷ دبیرخانه طرح محله ما تماس حاصل فرمایند.همچنین مهلت ثبت نام به عنوان گروه تسهیلگر تا ۲۸ آذرماه ۹۹ است.

کد خبر 1003214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha