اجرای طرح همیاران مهر در سیستان و بلوچستان

معاون شعب بانک قرضه الحسنه مهر ایران سیستان و بلوچستان از اجرای طرح همیاران مهر در سیستان و بلوچستان توسط این بانک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، محمد حسین فرهمند راد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه  اظهار کرد: طرح همیاران مهر با هدف کمک به افراد نیازمند در جامعه اجرا و این طرح شامل اشتغال جوانان، اشتغال زندانیان،  افراد بیمار و اشتغال بانوان سرپرست خانوار می شود.

معاون شعب بانک قرضه الحسنه مهر ایران سیستان و بلوچستان از بیمه بیش از ۳۰۵ هزار خانه روستایی در استان سیستان و بلوچستان توسط این بانک  خبر داد و گفت: طرح بیمه خانه های روستایی  از اردیبهشت ماه امسال اجرا شده و  از ابتدای امسال تا کنون ۳۰۵ هزار خانه روستایی تا سقف ۳۰ میلیون تومان بیمه شده است.

فرهمند راد افزود: صدور بیمه نامه ها برای خانه های خسارت دیده در حال انجام و در مرحله تحویل قرار دارد.

معاون شعب بانک قرضه الحسنه مهر ایران سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون بانک مهر ایران در سیستان و بلوچستان  بالغ بر ۱۳ شعبه دارد که ۶ شعبه در مرکز استان و ۷ شعبه در شهرستان های چابهار نیکشهر ایرانشهر خاش سراوان زابل و زهک  دایر است.

وی با بیان اینکه در استان از ابتدای امسال  ۱۷ هزار و ۸۰۰ فقره تسهیلات قرضه الحسنه به اقشار متوسط رو به پایین پرداخت شده گفت: سطح تسهیلات این بانک خرد  و حداکثر  ۳۰ میلیون تومان است و  به افراد با هدف تامین نیازمندی پرداخت می شود .

معاون شعب بانک قرضه الحسنه مهر ایران سیستان و بلوچستان همچنین از پرداخت  هزار و ۲۱۲ فقره  وام ازدواج  از ابتلای  امسال تا کنون خبر داد و گفت:  در راستای  مسولیت اجتماعی بانک در استان تفاهم نامه اشتغالزایی با بنیاد برکت منعقد شده  که تسهیلات منابع بانک به اشتغالزایی روستائیان و اقشار متوسط پرداخت شود و از ابتدای اجرای طرح تا کنون بیش از ۳ هزار میلیارد تسهیلات قرضه الحسنه به بنیاد برکت پرداخت شده است. همچنین از ابتدای امسال  نیز ۶ هزار فقره تسهیلات و هزار میلیارد ریال در نقاط محروم پرداخت شده است.

 

کد خبر 1003230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha