کاهش آمار به معنای کنترل شدن بیماری نیست/فوت ۴ هم استانی

یزدان پناه از افزايش شمار جانباختگان کووید۱۹ استان به ۳۶۸ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز يزدان‌پناه» عصر امروز (۲۳ آذر) به خبرنگاران، گفت: هم اکنون ۲۷۹ بیمار مشکوک و قطعی كرونايي در بیمارستان های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد، ۱۱۷ بيمار كرونايي قطعي بوده و ۲۰ بیمار در بخش هاي ويژه تحت درمان هستند.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مجموع مبتلايان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۹ هزار و ۱۳۴ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 

وی ادامه داد: امروز ۸۵ نمونه از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج دريافت شد كه ۲۳ درصد موارد مثبت بودند و عمده موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد و دنا هستند.
 

یزدان پناه گفت: علیرغم کاهش تعداد بیماران بستری، آمار مرگ و میرهای ناشی از بیماری به خصوص در سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ای افزایش یافته که توجه بیشتر بر مراقبت های فردی و جمعی در خانواده ها بسیار مورد تاکید است.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاهش آمار به معنای کنترل شدن بیماری نیست، بنابراین مردم استفاده از ماسک، رعايت فاصله فیزیکی، عدم خروج از قرنطینه و پرهيز از حضور در تجمعات را بیش از پیش رعایت کنند.

کد خبر 1003238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha