تصویب لایحه ساماندهی سه هزار معتاد متجاهر در شیراز

شورای اسلامی شهر شیراز، لایحه ساماندهی ۳ هزار نفر معتاد متجاهر متکدی و غیرمتکدی را به مبلغ یکصد و ۸۰ میلیارد ریال تصویب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، در یکصد و شصت و دومین جلسه علنی این شورا، لایحه یک فوریتی شهرداری شیراز درباره تأمین هزینه ساماندهی 3 هزار نفر معتاد متجاهر متکدی و غیرمتکدی در مراکز مورد تایید سازمان بهزیستی به مدت چهار ماه و به مبلغ یکصد و 80 میلیارد ریال، بررسی شد که با کسب آرای لازم به تصویب رسید.

بر اساس این مصوبه، شهرداری شیراز اجازه خواهد داشت که نسبت به تامين هزينه لازم از بودجه سال جاری با رعایت آئین نامه مالی و معاملاتی شهرداری و صرفه و صلاح شهر اقدام کند و همچنین مکلف شد که گزارش منظم اجرای مصوبه را به شورا ارسال کند.

طرح یک فوریتی جمعی از اعضای شورا درباره مساعدت به تیم های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز در جلسه امروز شورای اسلامی شهر شیراز نیز اعلام وصول شد و پس از بررسی با قید یک فوریت به 2 کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک ارسال خواهد شد.

طرح دیگری هم از سوی جمعی از اعضای شورا در خصوص تهیه شیوه نامه ساماندهی انبارهای شهرداری در جلسه امروز شورا به بررسی گذاشته شد که بر مبنای آن مقرر شد شهرداری شیراز لایحه ساماندهی انبارهای مرکزی، مناطق و سازمان‌های تابعه را بر اساس شیوه کنترل و نگهداری موجودی و با هدف کنترل هزینه و نگهداری شایسته از اموال شهرداری شیراز، ظرف مدت سه ماه پس از تصویب و ابلاغ این طرح به شورای اسلامی شهر شیراز ارائه کند.

در ادامه جلسه امروز، نامه رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورا درباره تعیین نام مکانی به نام دانشمند شهید، «محسن فخری‌زاده» مورد بررسی قرار گرفت که با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، نامگذاری پل زیرگذر واقع در خیابان «شهید پیشرو» به نام دانشمند شهید، «محسن فخری‌زاده» به تصویب رسید.

لایحه یک فوریتی شهرداری شیراز درباره واگذاری احداث فاز اول بزرگراه «آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» (از کیلومتر صفر تا چهار و نیم) به همراه تقاطع‌های مسیر، بدون تشریفات واگذاری به شرکت «سد و عمران پارس گستر» متعلق به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، یکی دیگر از دستور کارهای جلسه امروز بود که پس از اعلام وصول و بررسی با قید یک فوریت به کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورا ارسال شد.

کد خبر 1003258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha