کاهش ۴۳ درصدی جانباختگان حوادث جاده ای در گلستان

عبدی گفت: جانباختگان حوادث و سوانح رانندگی گلستان در طول هشت ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۳ درصد کاهش یافته است.

«علی عبدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: طرح زمستانه پلیس از 20 آذر آغاز شده و با بارش برف و باران همکاران پرتلاش ما در مناطق برفگیر حضور دارند.

 

رئیس پلیس راه استان گلستان ادامه داد: طرح زمستانه یکی از طرح های حساس و مهم پلیس به شمار می رود و این طرح به مدت 91 روز ادامه پیدا خواهد کرد.

 

عبدی یادآور شد: طرح زمستانه پلیس با یک رزمایش و با حضور مسئولان امر به اجرا درآمده است و نکات مهم و تأکیدات لازم در این رزمایش از سوی فرمانده انتظامی استان و استانداری گلستان ابلاغ شده است.

 

وی تأکید کرد: در هشت ماهه سالجاری میزان تصادفات در سطح استان گلستان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هفت درصد کاهش پیدا کرده است، همچنین در این مدت شاهد کاهش 43 درصد جانباختگان حوادث و سوانح رانندگی نسبت به مشابه سال قبل هستیم.

 

رئیس پلیس راه استان گلستان بیان کرد: در طول هشت ماهه گذشته یک هزار و 391 تصادف جرحی اتفاق افتاده است که خوشبختانه میزان تصادفات جرحی در سطح استان 18 درصد نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

 

عبدی تصریح کرد: همچنین شاهد کاهش 16 درصدی مجروحان تصادفات جاده ای در طول هشت ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

کد خبر 1003267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha