آمار فوتی های کرونا در سیستان و بلوچستان از مرز هزار نفر عبور کرد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه ۲۵ هزار و ۸۲ نفر آمار مبتلاشدگان به بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان است، گفت: آمار فوتی های کرونا در سیستان و بلوچستان از مرز هزار نفر عبور کرد و به هزار و ۳۲ نفر رسیده است.

«قاسم میری علی آبادی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: آمارها از روند کاهش مبتلایان به بیماری کرونا دارد که این در نتیجه رعایت شیوه نامه های بهداشتی و اجرای محدودیت های کرونایی حاصل شده اما نباید دچار سهل انگاری و ساده انگاری بیماری کرونا شد زیرا که تا ریشه کن شدن این بیماری فاصله زیادی داریم.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه شیوه نامه های بهداشتی استمرار داشته باشد، ادامه داد: در  24 ساعت گذشته 85 مورد جدید به بیماران کرونایی اضافه شده و در مجموع آمار مبتلاشدگان از  ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون به 25 هزار و 82 نفر رسیده است.

 

میری علی آبادی از بستری بودن 198 بیمار مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستانهای سطح استان خبر داد و تصریح کرد: از مجموع بستری شدگان، 86 نفر تست کرونای آنها مثبت قطعی است.

 

وی با اعلام اینکه با جانباختن 7 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته آمار فوتی های کرونا در استان به هزار و 32 نفر رسیده است، افزود: آمار سرپایی و بستری شدگان بیماری کرونا روند کاهشی است و امیدواریم موارد فوت ناشی از این بیماری در روزهای آینده کاهش قابل توجهی داشته باشد.

کد خبر 1003302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha