مسابقه بزرگ کتابخوانی «شاخص های مکتب شهید سلیمانی» در زنجان برگزار می شود

به همت سپاه استان زنجان مسابقه بزرگ کتابخوانی «شاخص های مکتب شهید سلیمانی» در آستانه نخستین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسابقه بزرگ کتابخوانی «شاخص های مکتب شهید سلیمانی» با مشارکت سازمان فرهنگی-هنری، شهرداری، صداوسیما و اداره اوقاف استان زنجان برگزار می‌شود.

 

این مسابقه با هدف گسترش مکتب مقاومت در آستانه‌ی اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی و با محوریت مطالعه‌ی کتاب"شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی" به نویسندگی حجت الاسلام علی شیرازی برگزار می‌شود.

 

علاقه مندان می‌توانند این کتاب را از روابط عمومی نواحی مقاومت بسیج، سپاه انصارالمهدی (عج) و سازمان فرهنگی هنری شهرداری استان زنجان تهیه و پس از مطالعه و پاسخ به سوالات پرسشنامه، از ۱۳ الی ۲۳ دی ماه سال جاری به همان مکان تحویل دهند؛ پس از پایان مسابقه، در دهه مبارک فجر به قید قرعه به ۴۳ نفر از برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

 

شرکت کنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پرسشنامه به سایت خبرگزاری بسیج زنجان به آدرس https://basijnews.ir/fa/zanjan مراجعه نمایند ویا با شماره ۰۲۴۳۳۰۶۲۰۵۲ (تبلیغات سپاه استان) تماس حاصل نمایند.

 

اسامی برندگان در دهه مبارک فجر از طریق تماس و نیز سایت خبرگزاری بسیج زنجان به آدرس مذکور اعلام می‌شود.

کد خبر 1003321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha