تبلیغات شهری در بندرعباس ساماندهی شود

حجت الاسلام انصاری راد گفت: ساماندهی تبلیغات شهری یکی از موضوعات مهمی است که باید در این خصوص هم افزایی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام « علی اکبر انصاری راد » صبح امروز در جلسه هم افزایی در مراسم و مناسبت های مذهبی و ساماندهی تبلیغات شهری، اظهار کرد: دستگاه هایی که تبلیغات شهری اعم از تبلیغات فرهنگی، اجتماعی و مناسبت های ملی مذهبی دارند باید نسبت به ساماندهی تبلیغات شهری اقدام کنند.

 

وی افزود: در حوزه تبلیغات شهری باید مدیریتی صورت گیرد، ساماندهی تبلیغات شهری یکی از موضوعات مهمی است که باید در این خصوص هم افزایی صورت گیرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: ساماندهی مراسم و مناسبت های مذهبی یکی دیگر از موضوعاتی می باشد که در ستور کار قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام انصاری راد بیان داشت: دستگاه های فرهنگی باید در ساماندهی این امر مهم از ظرفیت های یکدیگر استفاده کنند تا از تصدی گری بکاهند.

 

وی ابراز داشت: باید از موازی کاری و پراکنده کاری ها جلوگیری شود و مراسم و مناسبت های مذهبی با همکاری و هم افزایی دستگاه های فرهنگی در سطح استان برگزار شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان بیان کرد: یکی از معضلات فرهنگ به ویژه در حوزه فرهنگ دینی، موازی کاری است، از این رو در برگزاری برنامه ها و مناسبت های مذهبی باید با هم افزایی و همکاری، به کاهش تصدی گری کمک کنیم.

 

 

 

 

کد خبر 1003387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha