بصیرت افزایی مهم ترین شاخصه تحقق فرامین مقام معظم رهبری است

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: تلاش برای تبیین اهداف انقلاب اسلامی، دشمن شناسی، بصیرت افزایی و تحقق فرامین مقام معظم رهبری را صحیح برائت از دشمنان داخلی و خارجی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده  ولی فقیه در استان  و امام جمعه ایلام در نشست هماهنگی و برنامه ریزی «دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت» با اعضای ستاد برگزاری این برنامه ها در دی ماه امسال، بر لزوم برگزاری بزرگداشت سالگرد شهادت شهید « حاج قاسم سلیمانی» و نیز اربعین دانشمند هسته ای کشور شهید« فخری زاده» در فضای مجازی تاکید کرد.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» اجرای این برنامه ها را در راستای تحکیم و تبیین اهداف انقلاب اسلامی و دشمن شناسی بین آحاد جامعه مهم خواند و افزود: دی ماه در تاریخ انقلاب، یک ماه پر از فراز و نشیب و سرنوشت ساز برای ملت ایران اسلامی است.

 

امام جمعه ایلام به عظمت انقلاب اسلامی در جهان به برخی دشمنی های خارجی و داخلی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: آسیب های برآمده از دشمنان داخلی بسیار جدی تر از نوع خارجی آن بوده، هر چند این دشمنی آشکار و یا پنهان بیگانگان  تاثیر گذار بوده ولی به هیچ وجه تعیین کننده نیست.

 

وی افزود: در طول تاریخ برقراری نظام، انقلابی نماها در لباس دین و انقلابیون حضور پیدا کرده و به اشکال مختلف بیشترین ضربه ها را به انقلاب و مردم وارد کردند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه به بیان برخی حوادث تاریخی حاصل از دشمنی های داخلی پرداخت و تصریح کرد: فتنه گران و نفوذی هایی که درون نظام بودند و با سرمایه گذاری دشمنان خارجی علیه انقلاب فعالیت کردند، با بصیرت و مجاهدت مردم روبرو شدند و طرحی كه دشمن برای ضربه زدن و براندازی این انقلاب برنامه ریزی كرده بود، خنثی شد و آن ها رسوا شدند.

 

امام جمعه ایلام در ادامه به ترور ۱۷ هزار شهید از جمله سپهبد شهید صیاد شیرازی، شهید فخری زاده و نمونه های تاریخی از جمله میرزاکوچک خان جنگلی و رئیس علی دلواری اشاره کرد و گفت: اینها نمونه های تاریخی مختلف از وجود دشمنان آشکار و پنهان کشور است که دشمن از وجود آنها بیشترین بهره را برده و توسط آنها خسارت زیادی را به مردم و کشور وارد کرده است.
 

امام جمعه ایلام گفت: در شرایطی كه جهان را ظلم و ستم فرا گرفته هر كدام از افراد جامعه مسئولیت بزرگی به نام دشمن شناسی برعهده دارند كه باید از آن آگاه باشند.

 

وی با اشاره به وجود مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی مردم، بیان کرد: با وجود تمام این سختیها، دشمن سعی در برجسته کردن مشکلات اقتصادی کنونی کشور را دارد و دیماه فرصتی است که به مردم بیان کنیم مهمتر از معیشت ما دین ماست.

 

نماینده ولی فقیه  در استان و امام جمعه ایلام در پایان پیشنهاد برگزاری  پویش انتقام خون شهید «حاج قاسم سلیمانی» و شهدای دانشمند هسته ای کشور را در فضای مجازی مطرح کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم نسبت به دین شهدا ادای وظیفه کنیم، طبیعتا خون شهدا هدر نخواهد رفت و سرنوشت انقلاب ما سرنوشتی نیست که با نفوذ دشمن به این آسانی تغییر کند و دشمن بتواند به اهداف شوم خود برسد.

کد خبر 1003396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha