آغاز جشنواره تئاتر گیلان با نمایش «تذکره سپید بانو و غلام سیاه»

سی و دومین جشنواره استانی تئاتر گیلان صبح امروز(۲۴آذر) بدون حضور تماشاگر آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سی و دومین جشنواره استانی تئاتر گیلان از صبح امروز( دوشنبه، ۲۴ آذر) با نمایش «تذکره سپید بانو و غلام سیاه» در سالن وارش مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) رشت آغاز شد.

 

این جشنواره که بدون حضور تماشاگر برگزار می شود با ۹ اجرا طی سه روز همراه است که علاقه‌مندان می توانند این اجراها را به صورت زنده از طریق فضای مجازی به آدرس اینترنتی www.aparat.com/gilan.farhang.gov.ir/live و یا سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان دنبال کنند.

 

«کورتراژیک» مهرنوش ثابت نیا و «یک شب دیگر هم بمان سیلویا» از محمدرضا حسین زاده از دیگر اجراهای روز اول سی و دومین جشنواره استانی تئاتر گیلان هستند که ساعت ۱۶ و ۱۸ عصر در سالن رحمدل و وارش به روی صحنه می روند.

 

«خواب‌های شیشه‌ای» رضا عباسی، «نگاتیو» مهرداد بخشی و «لبحند باشکوه آقای گیل» از زهرا صدری روز دوم جشنواره اجرا می شوند.

 

«کاپوچینوی ایرلندی » محمدرضا شعبانی، «پلی از جنس شیشه» مصطفی خوش نشین و «بریده‌ها» رضا فتوت خواه سه تئاتری هستند که در روز پایانی جشنواره به اجرا گذاشته می شوند و مورد داوری  نادر برهانی مرند، اتابک نادری و سیدوحید فخر موسوی داوران این دوره از جشنواره قرار می گیرند.

 

اختتامیه این جشنواره همزمان با اختتامیه سومین دوره نمایشنامه نویسی آموزشگاه های استان گیلان و بزرگداشت استاد حبیب پوریوسفی ساعت ۲۰ روز چهارشنبه(۲۶آذر) در مجتمع خاتم الانبیا رشت برگزار می شود.

کد خبر 1003407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha