طبخ هزار پرس غذای گرم همزمان با ایام شهادت سردار سلیمانی در رودبار

حجت الاسلام رهبرشاد از طبخ هزار پرس غذای گرم در ایام شهادت سردار سلیمانی در بقاع متبرکه شاخص رودبارخبرداد.

حجت الاسلام «حمید رهبرشاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودبار گفت: طرح شهید سلیمانی جهت گرامیداشت یاد و خاطره‌ این سردار بزرگ اسلام همزمان با سراسر کشور در بقاع شاخص رودبار از اول آذر ماه آغاز شده و تا ۱۳ دی ماه ادامه دارد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه رودبار افزود: در راستای این طرح اعضای مراکز افق بقاع متبرکه در تب سنجی و غربالگری بیماری کرونا در این شهرستان مشارکت دارند.

 

وی از طبخ غذای گرم در ایام شهادت سردار سلیمانی در رودبار خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت خیرین انجام شده و در آن بیش از یک هزار غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

رهبر شاد نذر قربانی و توزیع گوشت قربانی بین جامعه هدف و نیازمندان را از دیگر اقدامات برنامه ریزی شده در اجرای طرح شهید سلیمانی خواند و خاطرنشان کرد: تاکنون 10 راس دام برای قربانی و توزیع گوشت تهیه شده است.

 

وی گفت: توزیع 300 بسته معیشتی، ماسک و مواد ضدعفونی در مناطق پیرامونی بقاع متبرکه جهت مقابله با ویروس کرونا در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی انجام می شود.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه رودبار اظهار داشت: به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی تمثال مبارک ایشان در فضای پیرامونی بقاع متبرکه نصب خواهد شد.

کد خبر 1003442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha