آماده سازی سه هزار واحد مسکونی در سیاهکلان و ملارد با هدف خدمت رسانی به ایثارگران

رستمیان با اشاره به اهمیت جایگاه ایثارگران در جامعه و خدمت رسانی به آنان گفت: آماده سازی سه هزار واحد مسکونی در سیاهکلان و ملارد با هدف خدمت رسانی به ایثارگران محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سلیمان رستمیان» طی نشستی که دوشنبه ۲۴ آذر با محوریت ساخت مسکن ویژه ایثارگران با پیمانکار در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز برگزار شد گفت: آماده سازی پروژه سه هزار واحدی ایثارگران گام دیگری برای خدمت رسانی به این عزیزان است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: خدمت رسانی به ایثارگران و خانواده های آنان یکی از رسالت هایی است که با باور به اهمیت آن باید ساز و کار مناسب برای رفع نیازهای اساسی آنان اتخاذ شود.

 

وی با اشاره به اینکه تأمین مسکن از مهمترین اولویت های ایثارگران است بیان کرد: اقدامات لازم به منظور تسریع در روند ساخت سه هزار واحد مسکن در سیاهکلان و ملارد ویژه ایثارگران انجام شده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خاطرنشان کرد: تأمین مسکن ایثارگران از جمله مهمترین ضرورت های مورد نیاز ایثارگران است به همین منظور بهره برداری از پروژه های سه هزار واحدی مسکن ویژه ایثارگران از مهمترین برنامه های پیش رو با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز است. 

 

کد خبر 1003470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha