ضرورت جذب و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در پروژه های عمران شهری

آسایش گفت: باید زمینه برون سپاری پروژه‌ های تفریحی و گردشگری به سرمایه گذاران فراهم و هزینه اختصاص داده شده به این پروژه‌ها صرف سایر پروژه‌های عمرانی و خدماتی شود.

«مهرزاد آسایش» روز دوشنبه (24 آذر) در گفتگو با   خبرگزاریشبستان در بوشهر با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاران از مولفه های اصلی توسعه زیرساخت های شهری می باشد اظهار داشت: شورا اسلامی بندر بوشهر از سرمایه گذاری در پروژه‏های شهری به خصوص در حوزه گردشگری به صورت ویژه حمایت میکند.

 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با تاکید بر ضرورت جذب سرمایه گذار جهت هرچه بهتر اجرا شدن پروژه های در دستور کار، بیان کرد:  باید زمینه برون سپاری پروژه‌ های تفریحی و گردشگری به سرمایه گذاران فراهم و هزینه اختصاص داده شده به این پروژه‌ها صرف سایر پروژه‌های عمرانی و خدماتی شود.

 

آسایش اظهار داشت: باید عملکرد و خدمات شورا و شهرداری بندر بوشهر شفاف و اعتماد آفرین باشد تا اعتماد شهروندان و پیمانکاران به شهرداری سلب نشود.

 

وی با اشاره به اینکه شهرداری در مناقصه احداث و بهسازی زمین‌های چمن مصنوعی برنده ای نداشته است ادامه داد: جهت تسریع در اجرای این پروژه ها پیشنهاد می‌شود به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار و هزینه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی آن با هدف سرعت بخش به اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری هزینه شود.

 

آسایش نورپردازی را یکی از راه های زیبا سازی سیمای شهر عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه نورپردازی صحیحِ اماکن شهری تاثیر خوشایندی بر روح و روان شهروندان دارد و چهره زیبا به سیما و منظر شهری می‌دهد، انتظار میرود شهرداری برنامه ریزی جدی برای نورپردازی میدانها و اماکن شهری داشته باشد.

 

وی همچنین با قدردانی از کارکرد سازمان مدیریت پسماند گفت: طرح پاکسازی محلههای تنگک‌ها اقدام بسیار خوبی است و انتظار می‌رود این طرح در تمام محلههای شهر اجرایی ‌شود.

 

نایب رئیس شورای اسلامی بندر بوشهر ضمن گرامیداشت ۲۶ آذر روز حمل و نقل خواستار توجه جدی به وضعیت رانندگان سازمان حمل و نقل شهرداری شد.

 

 

کد خبر 1003501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha