برگزاری ۲ هزار جلسه دادرسی الکترونیکی در زندان‌های مازندران

استادی از برگزاری ۲ هزار جلسه دادرسی الکترونیکی در زندان‌های مازندران خبر داد و گفت: از مرداد ماه سال جاری اجرای دادرسی الکترونیکی در زندان‌های استان شروع و به‌تدریج این فناوری در تمام زندان‌ها و با ظرفیت و کیفیت مطلوب به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«علی استادی» امروز(24آذر) در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش دادرسی الکترونیکی در جلوگیری از اطاله دادرسی و سرعت و دقت عمل در رسیدگی به پرونده‌ها، گفت: زیرساخت‌های فناوری و ظرفیت‌های الکترونیکی خوبی در زندان‌ها و حوزه های قضایی استان فراهم شده است.

 

مدیرکل زندان‌های استان مازندران افزود: در این راستا تمام حوزه‌های قضایی به سهولت می‌توانند با زندانی ارتباط الکترونیکی برقرار کنند و این اقدام موجب رضایت‌مندی زندانیان و خانواده‌های آنان خواهد شد.

 

استادی تصریح کرد: دادرسی الکترونیکی همچنین نقش مهمی در ثبات امنیت روانی در زندان‌ها داشته و از دغدغه‌های حوزه اعزام و بدرقه زندانیان تا حدی کاسته است.

 

وی از برگزاری ۲ هزار جلسه دادرسی الکترونیکی در زندان‌های استان خبر داد و گفت: از مرداد ماه سال جاری اجرای دادرسی الکترونیکی در زندان‌های استان شروع و به‌تدریج این فناوری در تمام زندان‌ها و با ظرفیت و کیفیت مطلوب به بهره‌برداری رسید.

 

استادی خاطرنشان کرد: از مجموع ۲۰ اتاق دادرسی الکترونیکی تعداد ۱۰ اتاق الکترونیکی با هزینه ۳ میلیارد ریال از سوی زندان‌های استان به بهره‌برداری رسید و ۱۰ اتاق دیگر با تحویل ملزومات و تجهیزات از سوی قوه قضاییه راه‌اندازی شد.

کد خبر 1003571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha