کمک یک میلیارد ریالی قرارگاه تبلیغی-جهادی «عمار» به نیازمندان

حجت الاسلام حدائق گفت: قرارگاه تبلیغی-جهادی «عمار» حوزه علمیه «منصوریه» شیراز در اقدامات جهادی خود کمک یک میلیارد ریالی به افراد نیازمند انجام داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حمید رضا حدائق»، امروز (دوشنبه 24 آذر) از اهدای وسایل اولیه منزل و جهیزیه به خانواده نیازمند توسط قرارگاه تبلیغی-جهادی «عمار» خبر داد و به خبرنگاران گفت: قرارگاه تبلیغی-جهادی «عمار» حوزه علمیه «منصوریه» شیراز به یک خانواده نیازمند در خرامه وسایل اولیه منزل و یک عروس و داماد در محله «سرداران» شیراز، یک سرویس جهیزیه به ارزش یک میلیارد ریال اهدا کرد.

مسئول قرارگاه تبلیغی-جهادی «عمار» حوزه علمیه «منصوریه» شیراز ادامه داد: طبق فرمایشات و توصیه امام صادق (ع)، محبوب ترین مومنان نزد خداوند کسی است که مومن تهی دست را در امور مادی زندگی یاری کند و همچنین محبوب ترین مومنان آن است که به مومنان سود می رساند و ناراحتی آنان را برطرف می کند.

وی اضافه کرد: قرارگاه «عمار» حوزه علمیه «منصوریه» شیراز در بحران کرونا همواره با انجام فعالیت های جهادی، اقداماتی مانند اهدای وسایل سرمایشی و گرمایشی، جهزیه و ... به انجام رسانده است.

حجت الاسلام حدائق اعلام کرد: در اقدامات اخیر این قرارگاه، یک سرویس جهیزیه به ارزش حدود 60 میلیون تومان در محله «سرداران» شیراز به یک زوج جوان طی روزهای اخیر اهدا شد.

کد خبر 1003575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha