خدمتگزاری بی‌منت اصلی ترین درس اردوهای جهادی

سردار کریمی گفت: خدمتگزاری بی‌منت یکی از اصلی‌ترین درس‌های اردوهای جهادی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی»، در پایان سرکشی از گروه های جهادی اراک مستقر در سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران، ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات گروه های جهادی گفت: اردوهای جهادی یکی از بزرگترین فرصت ها برای پرورش و تربیت جوانان و نوجوانان انقلابی است که بحمدالله در طی این سال ها تلاش های خوبی در این راستا شکل گرفته اند و جوانان زیادی داوطلبانه در این اردوها شرکت کرده اند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، حضور گروه های جهادی در مناطق مختلف را منشا خیرات و برکات فراوان دانست و بیان کرد: در زمان حضور و فعالیت گروه های جهادی در مناطق مختلف گشایش های زیادی در آن منطقه به وجود آمده و این حضور منشا خیرات و برکات برای اهالی مناطق محروم بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه تقویت سبک زندگی ایرانی اسلامی یکی از نیازهای امروز جامعه است، ادامه داد: اردوهای جهادی نقش به سزایی در این راستا داشته است و ما همواره به ترویج و تقویت سبک زندگی جهادی و روحیه های جهادی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان نیاز داریم.

 

اردوهای جهادی فرصتی برای پرورش و تربیت جوانان و نوجوانان انقلابی است

این مقام مسئول، تربیت و کادر سازی جوان انقلابی برای آینده کشور را وظیفه و رسالتی مهم دانست و بیان  کرد: اردوهای جهادی دانشگاه بزرگ تربیت نیروی جوان انقلابی و کارآمد برای کشور هستند که مدیران آینده کشور را تربیت می کند و جوانان با حضور در این اردوها هم رسم خدمت گذاری بی منت را یاد می گیرند و هم برای آینده خودسازی و تربیت خواهند شد. 

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص اردوهای جهادی  را بحث توسعه اردوها دانست و بیان کرد: این مهم باید در همه زمینه ها فراگیر شود.

 

سردار کریمی با بیان اینکه رهبر انقلاب نخبگان را برای شرکت در این اردوها دعوت کردند، اظهار کرد: این بدان معنی است که امروز کشور در همه زمینه ها نیازمند برگزاری اردوهای جهادی و کار جهادی با حضور اقشار مختلف به ویژه نخبگان است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: مقام معظم رهبری گروه های جهادی را سفیران کار، تلاش، خدمت و مجاهدت دانسته اند چرا که امروز بسیجیان و جهادگران با روحیه انقلابی و اعتقاد قلبی برای خدمت رسانی بی منت به مردم و با استفاده از همت های بلند خود در این مسیر گام بر می دارند.

 

وی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت گروه های جهادی در سیستان و بلوچستان، گفت: فعالیت گروه های جهادی در عرصه های مختلف با توجه به شناسایی نیازمندی ها انجام می شود و جهادگران در عرصه های فرهنگی، بهداشتی، عمرانی، اجتماعی و خدماتی سازماندهی شده و طی 10 روزه در مناطق حضور پیدا داشتند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: علاوه بر حضور جهادگران برای خدمت رسانی، کمک های مردمی و خیرین نیز برای ولی نعمتان سیستان و بلوچستان در حال ارسال است که سومین دوره ارسال کمک های مردم انجام شد و این اقدام تا پایان سال به شکل مقطعی دنبال می شود.

 

گفتنی است، فرمانده محترم سپاه روح الله در این بازدید 3 روزه در جریان روند فعالیت گروه های جهادی مستقر در شهرستان زاهدان و میرجاوه قرار گرفت و از خانواده های مدافع حرم و مدافع امنیت این شهرستان ها نیز تجلیل کرد.

کد خبر 1003591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha