لزوم رسیدگی دقیق به تکلیف تعیین‌ شده در بودجه ۹۹ درباره باغ های  قصردشت شیراز

موسوی گفت: لازم است تا تکلیف تعیین‌ شده در بودجه ۹۹ درباره باغ های قصردشت شیراز با دقت مورد پیگیری قرار بگیرد زیرا تاخیر در رسیدگی به آن در خور شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (دوشنبه 24 آذر) در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر شیراز گفت: پروژه ممیزی از نظر رعایت ضوابط شهرداری و منابع درآمدی دستاورد قابل توجهی به شمار می رود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: لازم است تا تکلیف تعیین‌ شده در بودجه ۹۹ درباره باغات قصردشت شیراز با دقت مورد پیگیری قرار بگیرد زیرا تاخیر در رسیدگی به آن در خور شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز نیست.

وی اضافه کرد: در مورد باغ های قصردشت همواره اقداماتی صورت گرفته و انتقاد‌های غیرکارشناسی برخی نمایندگان مجلس در این خصوص درست نیست.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات مطلوب ساماندهی بافت فرسوده در شهر شیراز بیان کرد: انجام این اقدامات برای سایر شهر‌های کشور نیز الگوی مناسبی است.

وی تصریح کرد: اینکه انعکاس مناسبی در مورد اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز ارائه نشود نشانه کم لطفی است و لازم است تا با ارائه گزارش های مستمر اقدامات انجام شده منعکس و اطلاع رسانی شوند.

موسوی با اشار به شیوع کرونا گفت: باید به سبک زندگی کرونایی عادت کنیم و با ارائه طرح های پیشنهادی کارآمد طرح ممیزی را در مسیر پیشرفت قرار دهیم و در سایر حوزه های خدمات رسانی نیز با استفاده از امکانات الکترونیکی و فضای مجازی، پیشروی کنیم.

 

کد خبر 1003623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha