ارسال ۸۰ عکس به مسابقه من و کتابم/ ۳۰ آذر آخرین مهلت ارسال آثار است

هدایتی از ارسال ۸۰ عکس به مسابقه عکاسی «من و کتابم» خبر داد و گفت: ۳۰ آذر ماه سال جاری آخرین مهلت ارسال آثار جهت شرکت در مسابقه است.

«یوسف هدایتی» امروز(دوشنبه، ۲۴ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا،اظهارکرد: کتاب غذای روح انسان است و فرهنگ کتابخوانی باید از خانواده ها آغاز و از کودکی در افراد نهادینه شود.

 

مسئول سازمان مردم نهاد پویندگان آرمان شهر فردا بندر آستارا با بیان اینکه مسابقه عکاسی«من و کتابم» با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین آحاد جامعه برگزار می شود، افزود: این مسابقه عکاسی برای دومین بار است که در شهرستان آستارا برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۸۰ قطعه عکس از ۱۸ شرکت کننده به دبیرخانه مسابقه عکاسی«من و کتابم» ارسال شده است، تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در مسابقه تا ۳۰ آذرماه فرصت ارسال آثار دارند.

 

هدایتی گفت: در صورت بهبود وضعیت کووید ۱۹ آثار ارسالی در نمایشگاهی در کتابخانه پیامبر اعظم (ص) در معرض دید عموم قرار می گیرد.

 

مسئول سازمان مردم نهاد پویندگان آرمان شهر فردا بندر آستارا با بیان اینکه علاقمندان برای شرکت در مسابقه با تلفن همراه خود در زمینه های کتابخانه شخصی، تجربیات خوانش گروهی کتاب، خانواده کتابخوان، ایستگاه مطالعه، کتابخانه مدارس، کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتابخوانی در طبیعت و روستاها و برنامه های هفته کتاب عکس گرفته و همراه نام و نام خانوادگی و موضوع عکس ها به شماره ۰۹۱۱۹۸۶۰۲۲۸ در نرم افزار واتساپ ارسال کنند، افزود: حداکثر تعداد عکس های ارسالی برای هر شرکت کننده ۵ قطعه عکس می باشد.

 

وی با اشاره به اینکه از نفرات برتر مسابقه طی آیینی تجلیل می شود، افزود: دومین دوره مسابقه عکاسی«من و کتابم» به همت سازمان مردم نهاد پویندگان آرمان شهر فردا و با همکاری فرمانداری، اداره ورزش و جوانان و اداره کتابخانه های عمومی برگزار می شود.

 

هدایتی با اشاره به اینکه در اولین دوره مسابقه عکاسی«من و کتابم» ۱۰۰ عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود،خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود امسال آثار زیادی به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

کد خبر 1003634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha