۴۰۰ بسته غذایی بین خانواده های زندانیان و نیازمندان طبسی توزیع شد

مدیر کانون فرهنگی هنری تربیت طبس از توزیع ۴۵۰ بسته غذایی بین خانواده های زندانیان و نیازمندان شهرستان طبس از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

«علی گوهری مقدم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: جامعه هدف کانون فرهنگی هنری تربیت شهرستان طبس زندانیان و خانواده های آنان و کارکنان و سربازان زندان هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری تربیت طبس با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه های این کانون به صورت مجازی در حال برگزاری است، گفت: این کانون برنامه های مختلفی از جمله محفل شعر و ویژه نامه لبخند ماه را برای عموم مردم در فضای مجازی برگزار کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه کانون تربیت از ابتدای سال جاری تاکنون 405 بسته غذایی بین خانواده های زندانیان و نیازمندان طبسی توزیع کرده است، ادامه داد: بحث توزیع بسته های غذایی طی چهار مرحله انجام شده است.

 

گوهری مقدم به بحث توزیع غذای گرم اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 140 پُرس غذای گرم بین خانواده های زندانیان و نیازمندان این شهرستان توسط کانون تربیت توزیع شده است.

 

مدیر کانون تربیت طبس با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی با همکاری اعضای کانون در زندان طبس در حال اجرا است، گفت: در راستای اجرای این طرح برنامه های مختلفی از جمله گروه سرود، نمایش، ساخت کلیپ، دلنوشته زندانیان در دستور کار قرار دارد.

 

وی در پایان با اشاره به طرح ایران قوی اظهار کرد: این طرح مانند سایر طرح های فرهنگی بسیار تاثیر گذار خواهد بود و نتایج بسیار خوبی را به دنبال خواهد داشت چرا که آزمون و خطاهای خود را پشت سر گذاشته است.

کد خبر 1003703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha