اثر تالیفی «قاطعیت و مدارا» گامی در ترویج فرهنگ مدیریت اسلامی است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: کتاب قاطعیت و مدارا با هدف شفاف سازی حدّ و مرز مدارا و قاطعیت برای کاربرد عملی در حوزه اجتماعی نگارش شده است و مسؤولان می توانند در سبک مدیریتی خود مطالب ارزشمند این کتاب را لحاظ کنند.

«سعید ضابطی» در حاشیه رونمایی از کتاب قاطعیت و مدارا از منظر قرآن و سنت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: کتاب «قاطعیت و مدارا از منظر قرآن و سنت» اثر تالیفی حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در چهار بخش تنظیم شده و به تعاریف و کلیات و معانی، حد و مرز مدارا و قاطعیت از منظر قرآن و روایات، نمونه های تاریخی و عینی از مدارا و قاطعیت در اسلام و تحلیل و تبیین قلمرو آن پرداخته است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این کتاب با هدف و کارکرد شفاف سازی حدّ و مرز مدارا و قاطعیت برای کاربرد عملی در حوزه اجتماعی نگارش شده و مطالعه این کتاب برای مدیران دستگاه های دولتی مفید است و مسؤولان می توانند در سبک مدیریتی خود مطالب ارزشمند این کتاب را لحاظ کنند.

 

ضابطی تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل در نظر دارد در آینده نزدیک با اهدای این کتاب به مدیران و همچنین برگزاری مسابقه کتابخوانی از متن این کتاب، گامی اثر بخش در «ترویج فرهنگ مدیریت اسلامی» بردارد.

دبیر انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل افزود: این کتاب ۱۳۰ صفحه ای  از سوی انتشارات مرسل در قطع وزیری در یک هزار نسخه به چاپ رسیده و وارد بازار نشر شده است.

 

ضابطی در خصوص سایر فعالیت های پژوهشی این مؤلف گفت: پیش از این دو کتاب ویژه شهدای شهرستان های چادگان و نطنز توسط حجت الاسلام سلیمانی به رشته تحریر درآمده است و هفته پژوهش فرصتی شد تا از سومین اثر امام جمعه شهر آران و بیدگل رونمایی شود.

کد خبر 1003704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha