دفاتر تسهیل گری  نسبت به تنظیم سند کاهش آسیب های اجتماعی شهر زاهدان اقدام کنند

فرماندار زاهدان با بیان اینکه ایجاد دفاتر تسهیل گری از ابتکارات و اقدامات بسیار خوب و ارزشمند وزارت کشور گفت: دفاتر تسهیل گری نسبت به تنظیم سند کاهش آسیب های اجتماعی شهر زاهدان اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، نشست هم اندیشی مدیران دفاتر تسهیل گری با ابوذر مهدی نخعی فرماندار شهرستان زاهدان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

 

فرماندار شهرستان زاهدان در این جلسه بیان داشت: ایجاد دفاتر تسهیل گری از ابتکارات و اقدامات بسیار خوب  و ارزشمند وزارت کشور در مسیر رسیدگی به مشکلات شهر های کشور بخصوص مناطق حاشیه نشین شهرها است.

 

 

وی افزود: مقرر گردید دفاتر تسهیل گری  نسبت به تنظیم سند کاهش آسیب های اجتماعی شهر زاهدان اقدام نمایند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: با همت و تلاش دفاتر تسهیل گری گروه های صلح و سازش محلات با استفاده از ظرفیت علماء و معتمدین در برطرف نمودن مشکلات محله تاسیس گردیده است.

 

ابوذر مهدی نخعی در پایان تصریح کرد: به منظور بررسی و پیگیری مباحث فرهنگی ، اجتماعی و عمرانی هر محله بر اساس اهمیت موضوع مقرر شد با حضور مدیران دفاتر تسهیل گری و مسئولین ادارات مربوطه جلساتی به صورت کارشناسی برگزار گردد.

 

گفتنی است در ابتدای این جلسه مدیران دفاتر تسهیل گری به بیان اقدامات صورت گرفته در محلات با مشارکت این دفاتر و ارائه پیشنهادات جهت رفع برخی مشکلات مناطق حاشیه ای شهر پرداختند.

کد خبر 1003763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha