پاسداری از مرزهای عقیدتی رسالت سپاه پاسداران است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، به وظیفه سپاه پاسداران در زمینه پاسداری از مرزها اشاره کرد و گفت: در کنار این مهم باید از مرزهای عقیدتی نیز پااسداری نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین«سید احمدرضا شاهرخی»، شامگاه (24آذرماه) در دوره تربیت و تعالی پاسداران استان لرستان اظهار داشت: پاسداران انقلاب هشت سال سربلندی و سرافرازی را برای ایران اسلامی رقم زدند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه کارنامه درخشان و میراث گرانقدری از پاسداران انقلاب اسلامی لرستان مشاهده می‌شود، افزود: پاسداران، بسیجیان و عشایر در عملیات‌های گوناگون هشت سال دفاع مقدس در مناطق مختلف حماسه آفریدند.

 

وی تقدیم شش هزار و ۳۰۰ شهید در راه تداوم انقلاب اسلامی را از جمله نقش آفرینی پاسداران عنوان کرد و گفت: پاسداری از مرزهای عقیدتی را در کنار پاسداری از مرزها وظیفه سپاه پاسداران است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی حاکمیت احکام دینی، عدالت، صداقت، فضیلت‌ها در جامعه را از اهداف امام راحل خواند و افزود: هر کس با رهبری بیعت کند، گویا با پیامبر اسلام بیعت کرده است و رکن اصلی این امر نیز پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

 

وی ادامه داد: بر ضرورت اینکه باید برنامه ما تقویت ایمان اسلامی در مقابل تضعیف ایمان اسلامی و دینی از سوی دشمن باشد، خاطرنشان کرد: تقویت یمان دینی و حرکت در مسیر تعالیم اسلامی سبب خنثی شدن دسیسه های دشمن می شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: تقویت ایمان در تربیت دینی نسلی انقلابی کارساز بوده و جلوی فساد اقتصادی، اداری، سیاسی را خواهد گرفت.

کد خبر 1003785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha