برگزاری کارگاه های مجازی به مناسبت هفته پژوهش

نادری گفت: به مناسبت هفته پژوهش هر روز یک وبینار و کارگاه مجازی یک روزه برگزار می شود.

«محمد مهدی نادری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: هفته پژوهش امسال با شعار «پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید» از 22 آذر آغاز شده است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر ادامه داد: در طول این هفته نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه دایر شد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی در نظر گرفته شده بود.

 

نادری بیان کرد: در طول هفته پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی برنامه های متنوعی در نظر گرفته است و در طول هر روز یک وبینار و کارگاه مجازی یک روزه برگزار می کند و تلاش شد این نشست ها برای عموم جامعه قابل دسترسی باشد.

 

وی تاکید کرد: چالش مدیریت ورزشی در کشور، آشنایی با مفاهیم اولیه نانو و کسب و کار خانگی با موضوع پرورش مرغ گوشتی در منزل از موضوعات مختلفی است که در این وبینارها در نظر گرفته شده است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر تاکید کرد: تجلیل از پژوهشگران برتر در حوزه های های مختلف دانشگاه آزاد از دیگر برنامه هایی است که در طول این هفته در نظر گرفتیم.

 

نادری بیان کرد: مقام نخست پژوهشگر برتر در  رشته کشاورزی و منابع طبیعی در سطح گلستان از دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شد و همچنین در حوزه مقاله پژوهشی برتر استان، پایان نامه برتر و واحد فناور برتر در سطح استان کاندیدا برای عنوان برترین ها از دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر داشتیم.

 

وی بیان کرد: تجلیل از کارمندان حوزه پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر و اعضایی که بازنشسته شدند از دیگر برنامه هایی است که در هفته پژوهش در نظر گرفتیم.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر تاکید کرد: با دعوت از اعضای آموزش و پرورش جوایز حشنواره «ایده شو» به دانش آموزان برتر شهرستان اهدا خواهد شد.

 

کد خبر 1003795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha