اهدای ۴۰ هزار سی سی خون به همت داوطلبان هلال احمر بهشهر

فقانی رباطی از اهدای حدود ۴۰ هزار سی سی خون به همت داوطلبان هلال احمر بهشهر خبر داد و گفت: اهدای خون برای حمایت از بیماران و با توجه به نیاز مبرم به خون در شرایط فعلی جامعه و شیوع کرونا صورت گرفت.

«حمید فقانی رباطی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: همزمان با هفته داوطلب و بعد از آن با تلاش رئیس هلال احمر و همراهی داوطلبان نسبت به اهدای خون به بیماران اقدام شد.

 

مسئول امور داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان بهشهر از اهدای 40 هزار سی سی خون به همت داوطلبان هلال احمر بهشهر خبر داد و افزود: اهدای خون برای حمایت از بیماران و با توجه به نیاز مبرم به خون در شرایط فعلی جامعه و شیوع کرونا صورت گرفت.

 

وی با بیان اینکه فعالیت های هلال احمر، داوطلب محور است، تصریح کرد: در اساسنامه جمعیت هلال احمر، یکی از وظایف این جمعیت تسکین آلام بشری است که این تسکین هم از نظر مالی و هم از نظر روحی و روانی است.

 

فقانی رباطی با اشاره به اهمیت حوزه داوطلبی اضافه کرد: حوزه داوطلبی یکی از حوزه های بین المللی که جایگاه ویژه ای در صلیب سرخ دارد و بهره گیری از ظرفیت داوطلبان در زمان بحران و حوادث حائز اهمیت است.

مسئول امور داوطلبان جمعیت هلال احمر بهشهر یادآور شد: موفقیت در کارها مستلزم مشارکت مردم در کارها است و ترغیب مردم به حضور داوطلبانه در کارها، سبب شتاب بخشی در کارها می شود.

کد خبر 1003807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha