نخبگان و فعالان قرآنی منطقه آزاد اروند معرفی می‌شود

بحرینی گفت: در راستای توسعه و پیشرفت مسائل دینی و مذهبی و همچنین کمک به موسسات قرآنی هر هفته به صورت ویژه یکی از فعالان و نخبگات عرصه قرآنی منطقه را به عموم شهروندان معرفی می‌کنیم.

«حمید بحرینی» صبح امروز (سه شنبه ۲۵ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: در راستای توسعه و پیشرفت مسائل دینی و مذهبی و همچنین کمک به موسسات قرآنی هر هفته به صورت ویژه یکی از فعالان و نخبگات عرصه قرآنی منطقه را به عموم شهروندان معرفی می کنیم.

 

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به معرفی حلیمه آلبوغبیش فارغ التحصیل دانشگاه علوم و فنون خرمشهر در مقطع کارشناسی ارشد افزود: این نخبه حافظ ۲۴ جزء از قرآن کریم است که حفظ خود را در موسسه جامعه القرآن کریم خرمشهر زیر نظر اساتید گرانقدری همچون بیت چنعان و محسنی گذرانده است.

 

وی تصریح کرد: این نخبه قرآنی هم اکنون استاد حفظ قرآن در مقطع نوجوانان و دارای مدارک روخوانی، روانخوانی، تجوید و مربی حفظ قرآن کریم است.

 

بحرینی از مقام آوری این حافظ قرآن کریم در مسابقات متعدد خبر داد و اضافه کرد: وی یکی از اساتید و نخبگان برجسته حفظ قرآن و دبیر مطالعات اجتماعی و قرآن مقطع تحصیلی متوسطه این منطقه به شمار می رود که خوشبختانه توانسته در مسابقات قرآن و عترت دانشجویی در بخش دانشگاهی، منطقه ای و کشوری مقام اول را طی سال های ۹۴، ۹۶ و ۹۷ و همچنین مقام سوم در مسابقات منطقه آزاد اروند در رشته نهج البلاغه کسب کند.

 

وی به دیگر فعالیت های قرآنی این فعالا عرصه قرآن اشاره کرد و ادامه داد: از جمله فعالیت های فرهنگی ایشان در زمینه قرآنی، هماهنگ کننده و مسئول برگزاری مسابقات تفسیر عشق که با هماهنگی موسسه جامعه القرآن و دانشگاه علوم و فنون خرمشهر برگزار شد، عضویت در برگزاری مسابقات قرآن در جامعه القرآن کریم است.

 

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند یاد آور شد: علاوه بر فعالیت های قرآنی این حافظ قرآن می توان به چاپ مقالات در بخش علمی و پژوهشی در مجلات داخلی و خارجی و همچنین شرکت در سمینارهای علمی و پژوهشی مختلف اشاره کرد.

 

کد خبر 1003837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha