۵ دستگاه تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت اهدا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای کرگان از اهدای ۵ دستگاه تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت به همت خیرین و اعضای این کانون خبر داد.

«فرض الله اسکندرزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ۵ دستگاه تبلت بضاعت به همت خیرین و اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای روستای کرگان برای دانش آموزان بی بضاعت اهدا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای کرگان تصریح کرد: این حرکت فرهنگی برای حمایت از خانواده نیازمند و تشویق دانش آموزان برای فراگیری علم و دانش و ادامه تحصیل صورت گرفت.

 

وی اعلام داشت: متاسفانه این دانش آموزان از ابتدای سال تحصیلی در استفاده از شبکه های اجتماعی دانش آموزان (شاد) با مشکل مواجه بودند که امیدواریم با این تبلت ها بتوانند از کلاس های آموزشی مجازی بهره مند شوند.

 

اسکندرزاده ادامه داد: فعالان این کانون آمادگی کامل برای حمایت از دانش آموزان نیازمند را دارد اما به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از کلاس های آموزشی درسی، دینی و فرهنگی تعطیل شده است که امیدواریم برنامه های آموزشی فضای مجازی برای آنها مفید قرار گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای کرگان افزود: در سال های گذشته برای جبران عقب ماندگی دانش آموزان کلاس های آموزشی در محل کانون برگزار می شد.

 

اسکندرزاده بیان کرد: هم اکنون برنامه های فرهنگی و هنری این کانون از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پیگیری می شود.

 

کد خبر 1003852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha