ثبت ۳۸ طرح محققان علوم پزشکی جهرم در ارتباط با کووید۱۹

رحمانیان گفت: محققان دانشگاه علوم پزشکی جهرم موفق به ثبت ۳۸ طرح و ۲۰ مقاله در زمینه کووید۱۹ در یک سال گذشته شده اند.

«محمد رحمانیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت هفته پژوهش و فناوری، گفت: ‌بی‌تردید دستیابی به چشم‌اندازهای کوتاه مدت و بلندمدت سیاست‌های دانشگاه علوم پزشکی جهرم و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیازمند کار پژوهشی و کارشناسی دقیق و متقن است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به فعالیت های معاونت پژوهشی این دانشگاه، افزود: با همت و توان مضاعف دانش پژوهان، پژوهشگران و اعضای هیئت علمی و کارکنان پرتلاش این معاونت دستیابی به چشم اندازها حاصل می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در یک سال اخیر با وجود تمام مشکلات، تنگناها و بحران شیوع ویروس کرونا، امور پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با رشد کیفی و کمی همراه بوده است، بیان کرد: این مهم با تلاش پژوهشگران، محققان، اعضای هیئت علمی، دانشجویان و مسئولان بخش های مختلف به ثمر نشسته است. 

 

رحمانیان با اشاره به دستاوردهای معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در یک سال گذشته، عنوان کرد: ثبت ۳۸ طرح از محققان این دانشگاه در سامانه «پژوهان» در خصوص کووید ۱۹ از جمله این دستاوردها بوده است.

 

وی به دیگر دستاوردهای پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی جهرم اشاره کرد و گفت: همچنین انتشار ۲۰ مقاله با موضوع کووید۱۹ از توفیقاتی است که در مدت یک سال گذشته از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی جهرم حاصل شده است. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم خاطرنشان کرد: علاوه بر این مهم، افزایش ۲ برابری تعداد مقالات Q1 توسط پژوهشگران پویای دانشگاه علوم پزشکی جهرم، نسبت به سال گذشته نشان از توانمندی و فعالیت بیش از پیش محققان دانشگاه در عرصه های مختلف تحقیقاتی دارد. 

 

رحمانیان در پایان با قدردانی از تلاش های پژوهشگران این دانشگاه در راستای خدمات رسانی به جامعه، تصریح کرد: ضمن گرامی داشت هفته پژوهش و فناوری بر خود لازم می دانم  تا از همت والای  اعضای هیئت علمی، مسئولان، دانشجویان، محققان و پژوهشگران سخت کوش و خستگی ناپذیر در دانشگاه علوم پزشکی جهرم که متعهدانه در مسیر شکوفایی علم و دانش گام بر می دارند تقدیر و تشکر کرده و برای تمام فعالان  این راه مقدس، سلامتی، توفیق روزافزون و سربلندی را از درگاه ایزد منان مسئلت کنم.

کد خبر 1003877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha