۲۱  مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی بوشهر از بیمارستان مرخص شده‌اند

کشمیری گفت: با مرخص شدن ۲۱ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در بیمارستان های استان بوشهر در حال حاضر ۸۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

«سعید کشمیری» روز سه شنبه (25 آذر) در گفتگو با   خبرگزاریشبستان در بوشهر با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند، اظهار داشت: خوشبختانه در همین مدت زمان ۲۱ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۹ مورد مثبت قطعی بوده ‌اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر ۸۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند، ادامه داد: هم‌ اکنون ۲۱ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بخش‌های مراقبت‌ های ویژه بستری هستند که ۷ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

 

کشمیری با بیان اینکه نگران دورهمی‌ها و شب ‌نشینی‌های بوشهری‌ها در شب یلدا هستیم، خواستار شد: اقدام های خوبی در استان بوشهر جهت کنترل شیوع ویروس کرونا انجام شده که می بایست خانواده ها با مدیریت خود و عدم برگزاری دورهمی در شب چله به کنترل شیوع این بیماری در استان کمک کنند.

 

وی افزود: نگرانی وزارت بهداشت و کادر درمان در خصوص تبعات برگزاری دورهمی های شب یلدا است که با مدیریت خانواده‌ها، مانند جشن نوروز و مناسبت‌های مذهبی و سوگواری که مردم با رعایت شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های کادر درمان به کنترل این بیماری کمک کردند، شاهد همکاری خانواده‌ها در زمینه شب یلدا نیز باشیم.

 

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کررونا در استان تاکنون ۱۷ هزار و ۱۲۹ نفر بوده است،  خاطرنشان کرد: متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۲۴ آذرماه ۸۲۶ مورد بوده است که از این تعداد ۸۲۰ نفر مورد مثبت قطعی و ۶ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

 

کد خبر 1003887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha