آماده شدن ۱۰ عنوان کتاب در حوزه تاریخ شفاهی دفاع مقدس در استان فارس

کوشکی جهرمی گفت: امسال شاهد آماده شدن ۱۰ عنوان کتاب در حوزه تاریخ شفاهی دفاع مقدس در استان فارس بوده ایم که هفت عنوان از آنها به مرحله چاپ رسیده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید کوشکی جهرمی»، امروز (سه شنبه 25 آذر) با در مراسم رونمایی از 80 عنوان کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس کشور که به صورت ویدئوکنفرانس گفت: امسال شاهد آماده شدن 10 عنوان کتاب در حوزه تاریخ شفاهی دفاع مقدس در استان فارس بوده ایم که هفت عنوان از آنها به مرحله چاپ رسیده اند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس ادامه داد: لازم است تا مسئولان ارشد استان، وارد نشدن مجموعه های فرهنگی استان فارس در حوزه دفاع مقدس را مورد پیگیری قرار دهند.

وی اضافه کرد: ثبت و انتشار دستاوردهای دوران دفاع مقدس برای نسل های آینده اهمیت فراوانی دارد و باید مورد توجه قرار بگیرد زیرا حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس تضمین کننده حوزه های مختلف جامعه نیز خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس از تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان خبر داد و بیان کرد: این دانشنامه در فصل ها و بخش های مختلف تدوین شده است و در اسرع وقت آماده چاپ خواد شد.

خاطر نشان می شود، مراسم رونمایی از 80 عنوان کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس کشور به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

کد خبر 1003921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha