حوزه و دانشگاه دو بال علم و فرهنگ هستند

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل گفت: حوزه و دانشگاه با توجه به رسالتی که بر دوش دارند، به منزله دو بال علم و فرهنگ کشور هستند و وحدت بین این دو در تحکیم پایه های انقلاب اسلامی و جلوگیری از نفوذ بیگانگان به کشور نقش بسزایی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، سعید ضابطی در هشتاد و پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل، با گرامیداشت ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه، حوزه و دانشگاه را به عنوان دو بازوی قوی علمی و فرهنگی ولایت و رهبری نام برد که ضامن و حافظ پاسداری از فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی و اهداف کشور هستند.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به نقش مؤثر وحدت بین حوزه و دانشگاه در تحکیم پایه های انقلاب اسلامی و جلوگیری از نفوذ بیگانگان به کشور اظهار داشت: حوزه و دانشگاه با توجه به رسالتی که بر دوش دارند، به منزله دو بال علم و فرهنگ کشور هستند

 

ضابطی در ادامه بیان داشت: این دو مغز متفکر و قلب تپنده در جامعه اسلامی نقش ارزنده و بسزایی در تعالی و شکوفایی و یا رکود و انحطاط جامعه و اهداف انقلاب اسلامی دارند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل با بیان اینکه شهید مفتح از دو تفکر حوزه و دانشگاه تاثیر پذیرفته بود، ادامه داد: حوزه و دانشگاه باید با وحدت رویه در اهداف و جهت گیری های کلی جامعه، برای تمام مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، جغرافیایی و میراث فرهنگی راهکار و نقشه راه ارائه دهند.

 

هشتاد و پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورا در حسینیه الزهرا(س) ستاد نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 1003952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha