ناگفته‌های مردم دیار الوند با سردار دل ها منتشر می‌شود / هدایت جامعه به سوی تعالی توسط انسان های بزرگ

مراسم «سلامی از الوند به سردار دل ها و تجلیل از اهالی فرهنگ و ادب استان» به صورت مجازی از طریق صفحه اینستاگرام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «احمدرضا احسانی» در مراسم تجلیل از اهالی فرهنگ و ادب گفت: وجود شخصیتی مانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، آنچنان برجسته بود که زمان شهادت ایشان حماسه ای آفریده شد که نشان داد واژه سردار دل ها کاملاً صحیح است.

 

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه  ایشان زمانی که در قید حیات بودند تأثیرگذاری قابل توجهی در منطقه داشتند، خاطرنشان کرد: زمانی هم که سردار به شهادت رسیدند، شخصیت برجسته و قابل توجه ایشان تمام جهان را تحت تاثیر قرار داد.

 

احسانی تاکید کرد: تمامیت ارضی و استقلال جمهوری اسلامی ایران نکته ای است که در این زمینه هیچ اختلاف نظری بین اقوام و اقشار مختلف وجود ندارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: اصحاب فرهنگ، هنر، ادب و رسانه با خلق آثار مختلف نشان دادند که نه تنها حامی این نظام هستند بلکه از جهاد چهل ساله جهادگران مخلصی همچون سردار شهید سلیمانی هم قدردانی می کنند.

 

احسانی با بیان اینکه سال گذشته در نمایشگاه سراسری کتاب همدان غرفه ای به نام سردار شهید سلیمانی ایجاد شده بود که مردم دل نوشته های خود را در این غرفه به ثبت رساندند، افزود: تلاش می‌کنیم ناگفته‌های مردم دیار الوند با سردار دل ها تا پیش از فرارسیدن سالگرد شهادت ایشان منتشر می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم اندیشه های گسترده ایشان در حوزه های مختلف را برای مردم و نسل های آینده به تصویر بکشیم..

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان نیز در ادامه  این مراسم با تاکید بر جایگاه ویژه سردار شهید سلیمانی  و حضور تاثیرگذار ایشان در منطقه گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران خود کم‌نظیر بود و ابعاد مختلف شخصیت ایشان نمونه‌ای قابل توجه است.

 

سردار«مهدی  ظفری» رکن اساسی حکومت اسلامی را ولایت فقیه دانست و افزود: این شهید بزرگوار همواره پیرو ولایت فقیه بود و با اندیشه های بزرگ و والای انسانی، در راستای تحقق عدالت تلاش می کردند.

 

وی  خاطرنشان کرد: اگر انسان اندیشه های بزرگ داشته و بزرگ فکر کند، قادر خواهد بود جامعه را هم به سوی تعالی هدایت کند.

کد خبر 1003996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha