همت‌های بلند و اراده‌های فولادین ملت ایران همواره راهگشای مشکلات است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: همت های بلند و اراده های فولادین ملت ایران، همواره راهگشای مشکلات است.

به گزاش خبرگزاری شبستان از اراک، «آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی» عصر امروز (25 آذر) در رزمایش کمک مومنانه که با حضور جمعی از مسئولان در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد، ضمن تقدیر از همدلی و همراهی جمعی در راستای اجرای این رزمایش گفت: امروز به برکت انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و هدایت های مقام معظم رهبری سراسر ایران اسلامی مملو از همدلی، همیاری و کمک و مومنانه است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک افزود: همدلی و همراهی ملت ایران در این رزمایش به وضوح مشخص است و دستان پر خیر برکت ملت ایران گره گشای مشکلات نیازمندان و آسیب دیدگان از  این ویروس منحوس است.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه همت های بلند و اراده های فولادین ملت ایران همواره راهگشای مشکلات بوده است، افزود: این مهم همواره در طول انقلاب اسلامی به وضوح قابل مشاهده بوده و امروز که بیماری کرونا مشکلات و آسیب هایی به وجود آورده می توانیم با به کار گیری همت های بلند و بسیجی وار این مشکلات را برطرف کنیم.

 

وی دعا و توسل به اهل بیت (ع) را کلید حل مشکلات دانست و بیان کرد: دعا و تضرع از ابتدای شیوع بیماری کرونا مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است که باید به این مهم توجه ویژه شود و در کنار تحقیق و پژوهش و انجام کارهای علمی توسط دانشمندان جوان ایرانی برای دستیابی به واکسن به این مهم نیز پرداخته شود.

امام جمعه اراک با بیان اینکه توجه به معنویت در طول انقلاب اسلامی همواره موجب رفع تهدیدات و ایجاد فرصت ها شده و امروز در برابر مشکلات باید دعا به عنوان رمز گشایش مشکلات مورد استفاده قرار گیرد، ادامه داد: آن چیزی که جامعه ایرانی و انقلاب اسلامی را در میان سایر ملت ها متفاوت می کند وجود عنصر معنویت است که امروز باید بیش از گذشته به آن توجه شود.

 

این مقام ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش به شرایط استان مرکزی در مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر به طور نسبی شرایط مطلوبی داریم و امید است با همکاری هم استانی ها شاهد قطع زنجیره شیوع این ویروس باشیم.

 

امام جمعه اراک ادامه داد: مرحله سوم کمک مومنانه در دستور کار قرار گرفته که برنامه ریزی ها برای توزیع یکصدهزار بسته تا ماه رمضان انجام شده است.

کد خبر 1004057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha