سینمای مستند تصویر بی پیرایه درک والای هنرمندان ایران است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به چهاردهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت گفت: سینمای مستند، زبان بی لکنت و تصویر بی پیرایه درک و فهم والای هنرمندان تیزبین ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام «سیدعباس صالحی» به شرح زیر است:


"بسم الله الرحمن الرحیم
سینمای مستند، زبان بی لکنت و تصویر بی پیرایه درک و فهم والای هنرمندان تیزبین ایران اسلامی است. نگاه ارزشمند دغدغه مند و جستجوگر دوربین مستندسازان، در سال های اخیر جایگاه واقعی خود را نزد اهالی اندیشه و خرد یافته و اکنون از اعتبار و علاقه مندی افزونتری نزد مردمان هنردوست این مرزو بوم برخوردار است؛ چنانکه چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی سینما حقیقت را نقطه تلاقی بینش شهروند حقیقت جو و کوشش هنرمند حقیقت بین می یابیم. 
افزایش مشارکت مستندسازان در جشنواره امسال، بویژه حضور چشمگیر بانوان هنرمند در دوره پیش رو، نشان از قوام یافتگی این رویداد فرهنگی و اهمیت آن نزد سینماگران دارد، هم-چنین بیانگر فراهم آمدن فضای مساعد برای تبلور خلاقیت و توانمندی های زنان هنرمند این سرزمین است. 
 امید که با وجود همه نگرانی ها و سختی های روزگار کرونا زده امروز، برگزاری موفق جشنواره امسال، نوری به فردایمان بتاباند و پنجره ای به افق های نو بگشاید."

کد خبر 1004072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha