هشدار وزارت خارجه فلسطین به صهیونیست ها نسبت به یهودی سازی مسجدالاقصی

با حمله شهرک نشینان به مسجدالاقصی در اعیاد یهودی، وزارت خارجه فلسطین نسبت به اجرای طرح های این رژیم در جهت یهودی سازی مسجدالاقصی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «روسیا الیوم»، وزارت امور خارجه فلسطین در بیانیه ای نسبت به پیامدها و نتایج اجرای طرح های رژیم صهیونیستی در جهت یهودی سازی مسجدالاقصی هشدار داد.

 

در این بیانیه وزارت خارجه فلسطین از جامعه بین الملل و سازمان های اسلامی خواست به طور جدی وارد عمل شوند و بر اساس قوانین بین المللی جلوی اقدامات رژیم صهیونیستی را علیه مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس و در رأس آن مسجدالاقصی بگیرند.

 

در ادامه بیانیه آمده است: وزارت خارجه فلسطین با پادشاهی اردن در این راستا هماهنگ است و خواستار محکومیت بین المللی گسترده برای مقابله با اقدامات صهیونیست ها علیه مسجدالاقصی و حمایت بین المللی در برابر مقدسات اسلامی است.

 

وزارت خارجه فلسطین در ادامه بیانیه، حملات روزانه شهرک نشینان افراطی به مسجدالاقصی که با حمایت نظامیان این رژیم انجام می شود، به شدت محکوم کرد.

 

وزارت خارجه فلسطین گفت: تلاش عناصر یهودی افراطی در ورود شمعدان یهودی به مسجدالاقصی همزمان با عید انوار یهودی اقدامی مردود و محکوم است.

 

در ادامه بیانیه تاکید شد: حملات شهرک نشینان در این روزها به مسجدالاقصی نشان دهنده تکرار طرح های هدفدار صهیونیست ها در جهت یهودی سازی مسجدالاقصی است و باید بدانند که نمی توانند مسجدالاقصی را تخریب کنند و معبد یهودی را به جای آن بنا کنند.

کد خبر 1004085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha