برگزاری شنبه های با کتاب مجازی در کانون شهید بهشتی تاکستان

رحمانی از برگزاری شنبه های با کتاب در بستر فضای مجازی توسط کانون شهید بهشتی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) تاکستان خبر داد.

«مهدی رحمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: با توجه به شرایط امروز جامعه و شیوع بیماری کرونا، مساجد در شهرستان تاکستان مانند گذشته فعال نیستند از همین رو برنامه های کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی هم بیشتر در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی تاکستان ادامه داد: یکی از برنامه های ما شنبه های با کتاب است که به دلیل شرایط موجود به صورت مجازی برگزار می شود و ما کتاب های مختلفی را در این روش به مخاطبان خود معرفی می کنیم و این اقدام گامی در مسیر افزایش سطح مطالعه در جامعه است.

 

وی عنوان کرد: اقدام دیگر ما در حوزه مقابله با ویروس منحوس کرونا است از همین رو ایستگاه سلامت برپا کرده ایم ومواد ضدعفونی کننده و ماسک توزیع کرده و همچنین تب سنجی داریم.

 

رحمانی خاطر نشان کرد: یکی از مسائل مهم در مقابله با کرونا رعایت نکات بهداشتی و انجام اقدامات خودمراقبتی است از همین رو در برنامه های کانون، خودمراقبتی و خطر ویروس کرونا برای مردم تبیین می شود.

 

وی یادآور شد: همچنین برنامه هایی برای آموزش کودکان در حوزه مقابله با کرونا و پیشگیری از این بیماری داریم که به صورت کلیپ هایی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی این آموزش صورت می گیرد.

 

گفتنی است پویش شنبه های با کتاب که در کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور و استان قزوین در حال اجراست از جمله برنامه های رویداد ملی ایران قوی است.

 

کد خبر 1004113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha