برگزاری ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان بوشهر

نجفی گفت: ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان بوشهر در ۱۰ محور و موضوع مختلف برگزار می شود و مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۰ آذرماه است.

«عبدالله نجفی» روز چهارشنبه (26 آذر) در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر با شاره به برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ ای ابوذر استان بوشهر، اظهار داشت: ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این استان در ۱۰ محور و موضوع مختلف برگزار می شود.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره  تا ۳۰ آذرماه است، تصریح کرد: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی از جمله محورهای آثار ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر است.

 

نجفی به دیگر محور های  ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: چهل ‌سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌ های اقدام، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بصیرت و دشمن‌شناسی، کرونا و کمک مؤمنانه از دیگر محورهای ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر است.

 

وی با بیان اینکه این جشنواره در موضوعات مختلفی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: امیدآفرینی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه و مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه از دیگر موضوع‌های این جشنواره است.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با تاکید بر اینکه سازگاری با کم آبی موضوع ویژه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر است، خاطرنشان کرد:  علاقمندان به شرکت در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر می توانند آثار خود را در بخش‌های فیلم کوتاه ویژه شبکه‌های اجتماعی، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی و موشن‌گرافی تهیه و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

 

کد خبر 1004122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha