گرانی های بی منطق هیچ توجیهی به جز سوء مدیریت مسئولان دولتی ندارد

حجت الاسلام سرلک، بر ضرورت برخورد قاطع با گرانفروشی تأکید کرد و گفت: گرانی های بی منطق هیچ توجیهی به جز سوء مدیریت مسئولان دولتی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی سرلک»، در دیدار با رئیس اداره صمت شهرستان الیگودرز اظهار داشت: گرانفروشی مصداق بارز ظلم در حق مردم است.

 

امام جمعه الیگودرز با تأکید بر ضرورت برخورد قاطع و قانونی با عاملان گرانفروشی، افزود: تعزیرات باید با رعایت انصاف و عدالت ورود پیدا کند و با متخلفان و محتکران واقعی برخورد قانونی شود، نه فعالیت هایی که در چهارچوب قانون صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه مردم از فشارهای معیشتی رنج می برند، گفت: مدیریت جهادی و حرکت انقلابی امری مهم برای مدیریت این موضوع است.

 

حجت الاسلام سرلک وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی را ناشی از سوئ مدیریت ها خواند و  خاطرنشان کرد: رفع مشکلات مردم باید دغدغه مدیران باشد و در سایه حرکت انقلابی و جهادی برای رفع این مشکلات گام برداشت.

 

وی در پایان خدمت به مردم را عبادت خواند و اظهارداشت: رفع مشکلات گرانی امری مهم برای کم کردن فشارهای معیشتی به ویژه در شرایط کرونایی جامعه امروز است.

کد خبر 1004176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha