رشد ۲۲ درصدی کشف کالای قاچاق توسط دریابانان بوشهری

سردار رضایی‌نژاد گفت: با توجه به کشف ۲۸۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در ۸ ماه سال جاری توسط مأموران دریابانی این استان میزان کشفیات نسبت به سال گذشته ۲۲ درصدی رشد کرده است .

«سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد» روز چهارشنبه (26 آذر) در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر با اشاره  با اشاره به رشد 22 درصدی کشف کالای قاچاق در سواحل و آب‌های استان بوشهر نسبت به ۸ ماه سال قبل، تصریح کرد: با شناسایی شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های جزیره خارگ و توقیف این شناور، بیش از ۱۸ هزار لیتر سوخت بدون مجوز و قاچاق با هماهنگی مقام قضائی توقیف و برای سیر مراحل قانونی به یگان‌های مرزبانی ارائه شد.

 

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از اشراف اطلاعاتی مأموران در پایگاه‌های دریابانی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: اشراف اطلاعاتی، ارتقای توان و آمادگی عملیاتی در اولویت برنامه فرماندهی مرزبانی قرار دارد و برای برخورد با متخلفان از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

 

وی  به کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال کشف ‌شده است.

 

سردار رضایی ‌نژاد با اشاره به اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت در ۳ پایگاه دریابانی استان بوشهر، اظهار داشت: در حال حاظر محموله چند شناور حامل سوخت قاچاق تخلیه نشده تا میزان و ارزش ریالی آنها مشخص شود.

 

وی به شناسایی و توقیف بیش از ۱۱ فروند شناور حامل کالا و سوخت قاچاق در آب‌های استان بوشهر اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت در ۳ پایگاه دریابانی بوشهر، بیش از ۱۱ فروند شناور حامل کالا و سوخت قاچاق در آب‌های استان بوشهر شناسایی و توقیف شد که ۹ فروند شناور آن حامل کالای قاچاق در حال اجرای فرایند اداری و قضائی آنها است.

 

فرمانده مرزبانی استان بوشهر به اففزایش میزن کشفیات کالای قاچاق در ۸ ماه سال جاری پرداخت و خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران مرزبانی استان بوشهر در پایگاه‌های دریابانی این استان در ۸ ماه گذشته کشف کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

 

سردار رضایی‌نژاد با بیان اینکه بیشترین میزان کشفیات سوخت قاچاق توسط مأموران پایگاه دریابانی بوشهر صورت می گیرد، تصریح کرد: همچنین بیشترین یزان کشف کالای قاچاق توسط پایگاه‌های دریابانی گناوه و کنگان صورت گرفته است.

 

 

کد خبر 1004179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha