حمایت از توسعه بخش کشاورزی شیراز و زرقان

جلسه مجامع عمومی عادی و فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شیراز و زرقان برگزار شد.

به گزارشخبرگزاری شبستان از شیراز، «بهبود محمدی» در جلسه مجامع عمومی عادی و فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شیراز و زرقان با حضور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز و نماینده و سهامداران شرکت مادر تخصصی در این صندوق گفت: در این جلسه بودجه شركت برای سال مالی منتهی به 30 آذر 99 و بودجه پیشنهادی برای سال منتهی 30 آذر 1400 بررسی و تصویب اصلاحیه به انجام می رسد.

دبیر نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان شیراز ادامه داد:  پس از استماع گزارشات هیئت مدیره، بازرس و بحث و تبادل نظر توسط حاضران در مجمع  تراز مالی و صورت های مالی منتهی به پایان آذرماه 98، کلیات اصلاحیه بودجه منتهی به آذرماه 99و بودجه سال منتهی به آذر ماه 1400 به تصویب رسیده است. 

وی اضافه کرد: مقرر شده است تا مبالغی از سود سال مالی گذشته به عنوان افزایش سرمایه صندوق به نسبت هر سهم سهامداران لحاظ شود.

محمدی از انتخاب روزنامه کثیر الانتشار «افسانه» برای درج  آگهی های شرکت خبر داد و عنوان کرد: موسسه حسابرسی «آزمون تراز پارس» به عنوان حسابرس شرکت انتخاب شده است.

وی ادامه داد: در پایان مجمع انتخابات بازرس، «نوشاد پارسایی» به عنوان بازرس اصلی شرکت برای مدت یکسال انتخاب شد. 

خاطر نشان می شود در مجمع عمومی فوق العاده بررسی وتصویب نقل و انتقال سهام نیز انجام شد و مجمع عمومی با نقل و انتقال یک هزار و 18 سهم از سهام فروشندگان سهام به خریدار موافقت کرد.

 

 

کد خبر 1004215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha