فعالیت های فرهنگی هنری شهرستان فریدن تقویت می شود

حجت الاسلام معتمدی در دیدار با فرماندار شهرستان فریدن ضمن تشکر از تلاش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدن برای ارتقای فعالیت های فرهنگی هنری شهرستان فریدن اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فریدن، حجت الاسلام والمسلمین «رمضانعلی معتمدی» با «سید محمد تقی معین الدینی» فرماندار شهرستان فریدن دیدار کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در این دیدار ضمن تشکر از تلاش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدن برای ارتقای فعالیت های فرهنگی هنری شهرستان فریدن  اعلام آمادگی کرد و بر همکاری و تعامل بیشتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدن تاکید کرد.

گفتنی است اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدن یکی از رتبه های برتر در میان اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان را در سال جاری کسب کرد.

به گزارش شبستان، حجت الاسلام معتمدی در سفر یک روزه به شهرستان فریدن، ضمن دیدار با فرماندار و رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان فریدن، در جلسه شورای فرهنگ عمومی و جلسه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فریدن نیز شرکت کرد./

کد خبر 1004238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha