تالیف ۷۱ استاندارد آموزشی توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس

کوشکی گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس در یک سال گذشته، ۷۱ استاندارد آموزشی تالیف و ۲۴ جلد کتاب آموزشی و ۲ هزار و ۳۴۶ عنوان محتوای الکترونیکی آموزشی تولید کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حشمت کوشکی»، امروز (چهارشنبه 26 آذر) با اشاره به برگزاری یک جلسه وبینار کشوری سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور به صورت وبینار به مناسبت هفته پژوهش به خبرنگاران گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس در حوزه پژوهش به عنوان استان برتر در این وبینار معرفی شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای فارس افزود: در این میان «محمدرضا اکبری»، مربی کشاورزی مرکز آموزش فنی و حرفه ای «شهید جعفری» شیراز، پژوهشگر برتر کشور شد.

وی اضافه کرد: موفقیت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس در حوزه پژوهش در پی برنامه ریزی های انجام شده در سال گذشته کسب شده است و تلاش روسای مراکز، مربیان و کارشناسان قابل تقدیر است.

کوشکی اعلام کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در یک سال گذشته، 71 استاندارد آموزشی تالیف کرده است که برای تولید یک استاندارد آموزشی، مربی باید آشنایی کامل با موضوع داشته باشد و طبق یک طرح پژوهشی، مطالعه و تحقیق کند تا به تدوین استاندارد آموزشی برسد.

وی ادامه داد: 24 جلد کتاب آموزشی و 2 هزار و 346 عنوان محتوای الکترونیکی آموزشی در سال گذشته توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس تولید شده است.

کوشکی با اشاره به سایر اقدامات پژوهشی انجام شده گفت: تولید 51 مورد ابداع، اختراع و نوآوری توسط مربیان و کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ا ی فارس و انتشار 9 مقاله علمی از دیگر اقداماتی است که موجب کسب مقام برتر فارس در کشور در این حوزه شده است.

کد خبر 1004239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha