ارتقاء کیفی تولیدات صدا و سیما خنثی کننده هجمه فرهنگی دشمنان نظام اسلامی است

آیت الله حسینی گفت: ارتقاء کیفی تولیدات صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در دو سال گذشته، تحسین مردم استان را به همراه داشته و بی شک این تلاش خنثی کننده هجمه فرهنگی دشمنان نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (26 آذر) در آئین تجلیل از عوامل برنامه «نسیم بهشت» با قدردانی از تلاش مدیران و برنامه‌سازان شبکه استانی دنا، تولیدات معارفی این رسانه را متناسب با آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: این تولیدات موجب افزایش باورهای دینی، ترویج معنویت و غنای فرهنگی جامعه شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به موفقیت‌های شبکه استانی دنا در کسب رتبه سوم سیمای مراکز استانی کشور اشاره کرد و گفت: ارتقاء کیفی تولیدات صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در دو سال گذشته، تحسین مردم استان را به همراه داشته و بی شک این تلاش خنثی کننده هجمه فرهنگی دشمنان نظام اسلامی است.

 

وی کسب رتبه برتر برنامه‌سازی را به عوامل برنامه تلویزیونی «نسیم بهشت» تبریک گفت و نگاه بلند برنامه سازان صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد را در ترویج هنرمندانه معارف اسلامی ستودنی دانست.

 

«امیر رئوف» هم با ارائه گزارشی از برنامه ها و تولیدات معارفی، توجه به مباحث اخلاقی و ترویج معارف اسلامی را از راهبردهای این رسانه عنوان کرد و گفت: تلاش برنامه‌سازان شبکه استانی استفاده از ظرفیت های نخبگی استان برای تعمیق باورهای اعتقادی و ترویج اخلاق اسلامی است.
 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به خلاقیت های هنرمندانه برنامه‌سازان شبکه استانی دنا به ویژه در برنامه تلویزیونی «نسیم بهشت» اشاره کرد و گفت: این برنامه علاوه بر شکل حرفه ای، با استفاده از ظرفیت دانشگاهی و حوزوی استان از غنای بالایی برخوردار بوده که با استقبال شبکه های سراسری رسانه ملی همراه شده است.
 

وی همچنین قرار گرفتن سیمای این مرکز در میان سه مرکز برتر کشور را فرصتی برای استمرار تولیدات فاخر این رسانه دانست.
 

در پایان این آئین با اهداء لوح سپاس از عوامل برنامه تلویزیونی «نسیم بهشت» قدردانی شد.

برنامه تلویزیونی «نسیم بهشت» برنامه معارفی ظهرگاهی سیمای استانی دنا است که در آخرین ارزیابی ستادی صدا و سیما رتبه کیفی برتر را در میان برنامه های معارفی سیمای مراکز استان ها کسب کرده است.

کد خبر 1004258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha