تعامل بهتر مردم و مسئولان تسهیل گر مشکلات است

خوش خبر با بیان اینکه ایجاد و راه اندازی بخش سرداران نهبندان برای ارائه خدمت بهتر به مردم منطقه است، گفت: تعامل بهتر مردم و مسئولان می تواند مسائل و مشکلات را تسهیل گری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر خوش خبر» امروز (26 آذر) در آیین معارفه اولین بخشدار سرداران اظهار کرد: ارتقا و همدلی مسئولان برگ برنده ما در مقابل تمامی توطئه ها و دسیسه های دشمنان و استکبار جهانی است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی ارائه خدمت صادقانه به ویژه در مناطق محروم را یکی از توصیه های بزرگان اسلام عنوان کرد و افزود: هدف توسعه استان و برنامه ریزی های ما این است که مناطق کمتر توسعه یافته را به میانگین برخورداری استان برسانیم.

 

خوش خبر بیان کرد: انتخاب دستگاه معین برای شهرستان نهبندان گواه این است که توجه به زیرساخت ها و رفاه اجتماعی، برخورداری بیشتر و دسترسی بهتر به امکانات مردم شهرستان در دستور کار است.

 

وی توجه به زیرساخت های نهبندان را خواسته برحق مردم شهرستان عنوان و تصریح کرد: همراهی مردم برگ زرین و امتیازی برای مسئولان است، مردم صبور، شکیبا، دوستدار انقلاب و رهبری باید کمترین مشقّات را برای دسترسی به امکانات در حوزه های خود داشته باشند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی عنوان کرد: ایجاد و راه اندازی بخش سرداران برای ارائه خدمت بهتر به مردم منطقه بخش است، لذا ظرفیت های جدید بخش سرداران نیازمند توجه به چندین مقوله از جمله تلاش دستگاه ها برای ورود بهتر و بیشتر به حل مشکلات بخش و ایجاد زیر ساخت های نو و برداشتن موانع موجود در تحقق توسعه است.

 

خوش خبر با بیان اینکه تعامل بهتر مردم و مسئولان می تواند مسائل را تسهیل کند، افزود: باید از منابع شهرستان، استان و منابع ملی در اولین فرصت برای توسعه بخش استفاده کرد، همچنین دستگاه های دولت نمایندگی های خود را استقرار دهند که نیاز به پیگیری ها و مکاتباتی از سوی ما دارد.

 

وی عنوان کرد: بخشی از امکانات برای توسعه روستایی و ایجاد طرح های سرمایه گذاری نو متناسب با مزیت های نسبی منطقه کمک کار توسعه است، شهرستان نهبندان ظرفیت معدنی دارد، اما خام فروشی سنگ نمی تواند اشتغال پایدار را ایجاد کند این زنجیره باید به ارزش افزوده منتهی شود.

 

«مهدی نیازی» بخشدار سرداران هم در این مراسم بیان کرد: بخش سرداران دارای 267 پارچه آبادی است که از این تعداد، 49 روستای دارای دهیاری و 39 روستای دارای شورای اسلامی هستند.

 

بخشدار سرداران افزود: ولایت مداری سرمایه مهم بخش سرداران است، همچنین صنایع دستی، گردشگری و معادن از دیگر ظرفیت ها این بخش است که نیازمند حمایت است.

 

وی با اشاره به کمبودها و مشکلات بخش سرداران در حوزه کمبود آب برای کشاورزی و آب شرب به دلیل خشکسالی، بیان کرد: راه های ارتباطی نامناسب، مهاجرت، بیکاری جوانان، آنتن دهی تلفن همراه و پوشش شبکه های دیجیتال از مشکلات بخش سرداران است که با عنایت دولت و ارتقای دهستان عربخانه به بخش سرداران، امیدواریم خدمات دهی به مردم موجب رشد و پیشرفت منطقه شود.

 

 

 

 

کد خبر 1004296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha