طرح های پیشنهادی شورای ترافیک جهرم باید ضمانت اجرایی داشته باشد

شفیعیان بر اجرای طرح های پیشنهادی شورای ترافیک در راستای حل مشکلات و رفاه شهروندان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (چهارشنبه ۲۶ آذر) در جلسه شورای ترافیک شهرستان جهرم گفت: طرح های پیشنهادی شورای ترافیک باید در راستای رفع مشکلات و رفاه شهروندان بوده و ضمانت اجرایی داشته باشند.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم به تشریح برخی از طرح های پیشنهادی شورای ترافیک این شهرستان اشاره کرد و افزود: کلیات طرح پیشنهادی ساخت میدان مقابل دانشگاه ازاد اسلامی از جمله مواردی است که احداث آن در شورای ترافیک مورد تصویب قرار گرفته است.

 

وی همچنین با تاکید بر لزوم بهسازی ورودی های اصلی شهر، عنوان کرد: تجهیز ورودی ها به دوربین کنترل ترافیک از دیگر مواردی است که باید مد نظر مسئولان امر قرار بگیرد.

 

شفیعیان خط کشی معابر شهری را مورد تاکید قرار داد و گفت: از جمله مصوبات شورای ترافیک شهرستان جهرم ایمن سازی و خط کشی برخی معابر شهری بوده که این مهم نیز باید مورد توجه مسئولان ذی ربط قرار بگیرد.

 

وی مجهز شدن خیابان ها به دوربین کنترل ترافیک را از نیازهای شهرستان جهرم دانست و خاطرنشان کرد: پیگیری تخصیص اعتبار لازم برای خرید دوربین کنترل ترافیک از جمله عناوینی بوده که در شورای ترافیک شهرستان نسبت به آن بحث و تبادل نظر شده است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در پایان تصریح کرد: همچنین الزام استعلام ترافیکی از شهرداری و نیروی انتظامی در روند صدور پروانه کسب مشاغل از دیگر موضوعاتی بوده که در شورای ترافیک شهرستان جهرم مورد بررسی قرار گرفته است.

 

کد خبر 1004368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha