اجرای زیر گذر شهید «فخری زاده» در شیراز با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان

صالحی گفت: زیر گذر شهید «محسن فخری زاده» در شیراز با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان و به طول ۴۳۰ متر و عرض ۱۶ متر اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل صالحی»، امروز (پنج شنبه 27 آذر) در آئین افتتاح زیر گذر شهید «محسن فخری زاده» در شیراز گفت: این زیرگذر در حد فاصل پل «هجرت» و پل «امام علی (ع)» به طول 430 متر و عرض 16 متر اجرا شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز افزود: پروژه با هدف بهبود عبور و مرور در محور «عرفان» طراحی شده و طی یک سال گذشته با سرعت خوبی پیش رفته است.

وی اضافه کرد: جابجایی تاسیسات برای اجرای این زیرگذر بسیار وقت گیر بود و شامل مواردی مانند جابجایی 6 کابل فشار قوی 66 کیلو ولت  که به بیش از چهار ماه وقت نیاز داشت، جابجایی لوله برق 250، تملک واحدهای تجاری در مسیر و ... بود.

صالحی با تشکر از همراهی ساکنان منطقه، کسبه و شهرداری منطقه سه برای پیشرفت این پروژه بیان کرد: این زیر گذر با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: شهراری شیراز از ابتدای امسال تا کنون، پروژه های بزرگی در سطح استانی و ملی مورد بهره برداری قرار داده است و اجرای چپگرد صدرا تا پایان سال و زیر گذر استاد «بهمن بیگی» و ... از نمونه های آن است.

صالحی تاکید کرد: در اجرای برنامه نهضت آسفالت، شهرداری سطح گسترده ای در شیراز را آسفالت جدید و روکش آسفالت کرد که مورد رضایت شهروندان قرار گرفته است.

کد خبر 1004740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha