ایجاد فضاهای فرهنگی و ورزشی متنوع در پیاده راه سلامت «احمد بن موسی (ع)» شیراز

اسکندرپور گفت: پیاده راه سلامت «احمد بن موسی (ع)» از پروژه «شهید چمران» قدرتمندتر است و در ۲ کیلومتر پیاده راه آن، انواع مسیرهای ورزشی و فضاهای فرهنگی دیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (پنج شنبه 27 آذر) در آئین افتتاح زیر گذر شهید «محسن فخری زاده» در شیراز گفت: نامگذاری این پروژه به نام این شهید بزرگ به موقع بوده است.

شهردار شیراز افزود: بخش اعظم قانون اساسی بر حقوق ملت استوار است که همه مسئولان باید به آن احترام بگذاریم و تسهیل دسترسی وظیفه حاکمیت است.

وی اضافه کرد: مردم صاحب اصلی شهرداری هستند و ما تنها کارگزار هستیم و باید متناسب با نیاز، دیدگاه و ذوق آنها برنامه های شهری را مدیریت کنیم.

اسکندرپور تصریح کرد: تغییر رویکرد در شهرداری ساده نیست و شهر فقط با بتن و جدول شهر نمی شود بلکه با ارتقای کیفیت زندگی برای مردم معنا پیدا می کند و موجب رضایت شهروندی خواهد شد.

وی ادامه داد: پروژه های عمرانی در شهر باید حال مردم را خوب کند و به همین دلیل نگاه انسان محوری را مورد توجه قرار داده ایم و در پروژه های فضای سبزی محور «حافظ»، احداث فضای شهری «باباکوهی» و ....نگاه اصلی ما حضور شهروند در فضای شهری است که مسیر دوچرخه و پیاده از الزامات آن است.

شهردار شیراز اضافه کرد: پارک ها باید برای شهروندان قابل استفاده باشند و امکاناتی داشته باشند تا در ساعات بیشتری در آنها زمان بگذرانند و برای همین پارک های شیراز امروز به پارک های ورزش و سلامت تبدیل شده اند.

وی تصریح کرد: پیاده راه سلامت «احمد بن موسی (ع)» از پروژه «شهید چمران» قدرتمندتر است و در 2 کیلومتر پیاده راه آن، انواع مسیرهای ورزشی و فضاهای فرهنگی دیده شده است.

کد خبر 1004757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha