جشن مجازی شب یلدا در قزوین برگزار می شود

اروجی از برگزاری جشن مجازی شب یلدا با عنوان «یلدا مبارک» توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین خبر داد.

«مژده اروجی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین و با همکاری واحد هنرهای نمایشی برای نخستین بار جشن شب یلدا در بستر فضای مجازی برگار می شود.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت فاصله گذاری اجتماعی در مقابله با گسترش شیوع این بیماری، جشن مجازی شب یلدا ساعت 19 شنبه 29 آذر ماه در سامانه پیام رسان گپ و از طریق لینک https://gap.im/qazvin.kpf برگزار خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: این برنامه با هدف بزرگداشت آداب و رسوم کهن ایرانی اسلامی اجرا می شود و بخش های متنوع عمراه با نکات آموزشی و تربیتی برای این برنامه تدارک دیده شده است.

 

اروجی خاطر نشان کرد: اجرای نمایش شاد، قصه گویی توسط لیلا ابراهیمی مربی فرهنگی برگزیده در جشنواره های بین المللی و سراسری کانون، حافظ خوانی و اجرای مسابقه از جمله بخش های جشن مجازی یلدا مبارک در قزوین است.

 

وی یادآور شد: این اقدام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به منظور همراهی با مخاطبان و ایجاد  فضای پرنشاط و با انگیزه در خانه برای حفظ سلامتی و تندرستی خانواده ها است.

 

کد خبر 1004761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha